Malefica

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Kan er een Amazon Prime Video app op de Mediabox XL of Mediabox Next komen?

Hoi,

Ik heb nu de Mediabox Next en we hebben al Netflix en Videoland als streamingdiensten ingebakken. Ik vroeg me af of ziggo ook al bezig is met andere streamingsdiensten toe te voegen als app en dan met name de Prime Video app.

Ik merk dat ik daar ook behoefte aan heb dit ingebakken te hebben in de nieuwe mediabox.
104 Reacties 104
BigDaddy

Level 5
  • 74Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes

Laat ik dan tot op heden tot op de dag van vandaag ook even reageren (vrij naar W.Sonneveld). Ik zie Amazon Prime ook bijzonder graag verschijnen op de Next box. Bij onze overstap van KPN naar Ziggo zijn we deze functionaliteit kwijtgeraakt (ja, KPN heeft hem wel op de interactieve tv dozen). En ik zie nog steeds wel bekende nemen van het Ziggo front na vijf jaar afwezigheid 🙂

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@  All , als je een smart tv hebt ( wie niet tegenwoordig ) kan je de app op je TV zelf installeren , ik kan hem in ieder geval op mijn Philips android based Tv gebruiken....

 

Schoone

Level 6
  • 154Posts
  • 4Oplossingen
  • 40Likes

Ja graag nu eindelijk eens de prime app op de Next. Wij worden al bijna 2 jr aan het lijntje gehouden !!!!!!!!

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Ronihd  schreef:

@  All , als je een smart tv hebt ( wie niet tegenwoordig ) kan je de app op je TV zelf installeren , ik kan hem in ieder geval op mijn Philips android based Tv gebruiken....

 


Dat zullen er nog meer dan genoeg zijn. Het gaat ook om het gemak, ik zou hoe dan ook de apps op de mediabox van een provider niet gebruiken.

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes

Voor de liefhebbers met een Mediabox Next heb ik goed nieuws: vanaf vandaag heb je toegang tot Prime Video!

 

Lees hier het topic!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic