Malefica

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Kan er een Amazon Prime Video app op de Mediabox XL of Mediabox Next komen?

Hoi,

Ik heb nu de Mediabox Next en we hebben al Netflix en Videoland als streamingdiensten ingebakken. Ik vroeg me af of ziggo ook al bezig is met andere streamingsdiensten toe te voegen als app en dan met name de Prime Video app.

Ik merk dat ik daar ook behoefte aan heb dit ingebakken te hebben in de nieuwe mediabox.
104 Reacties 104
Mieters

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
hanh wrote:
Koop een IP-TV Box of Stick met een Amazon Prime App.
Er zijn er zat.

Een kleine greep.https://www.expertreviews.co.uk/tvs-entertainment/1407329/best-iptv-box-streaming-devices-tv-movies
Alternatief is een Amazon Prime App voor Android Phone of Tablet of Iphone/Ipad en dat casten naar een TV met een Chromecast op een HDMI poort.


Alle HDMI poorten zijn momenteel bezet, dus nog een extra module erbij/ertussen plaatsen gaat niet. En het alternatief dat je noemt is nou net hetgene dat niet werkt.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
En het alternatief dat je noemt is nou net hetgene dat niet werkt.

Ik zie andere dingen. Geen diepe studie overigens. Bv:
https://www.makeuseof.com/tag/how-to-watch-amazon-prime-on-tv-chromecast/
Niet ideaal. Dat is waar. Vrij recent artikel, dus de info zal nog wel geldig zijn.

Met een HDMI-Switch zou je nog wel aan je gemak kunnen komen voor extra HDMI poorten. Blijft gedoe. Is ook waar.

Het grootste probleem is dat het nog wel ff zal duren alvorens een App komt op de Next, verwacht ik. Als ie komt. Dan moet je voorlopig een beetje lijden, als je het toch graag wilt hebben.
Mieters

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
hanh wrote:

En het alternatief dat je noemt is nou net hetgene dat niet werkt.
Ik zie andere dingen. Geen diepe studie overigens. Bv:
https://www.makeuseof.com/tag/how-to-watch-amazon-prime-on-tv-chromecast/
Niet ideaal. Dat is waar. Vrij recent artikel, dus de info zal nog wel geldig zijn.


Dit heb ik gisteren al geprobeerd maar is inmiddels al niet meer functioneel. Ze hebben het nu al zodanig aangepast dat er geen beeld meegaat, enkel geluid en subs.

'T is helaas wachten op Amazon om chromecast eindelijk toe te voegen aan Prime of op Ziggo die Prime geport krijgt naar Next.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Mieters welkom op onze Community! Top dat je een account aanmaakt om je voorkeur voor Amazon Prime met ons te delen. Dit topic en jullie suggesties heb ik inmiddels besproken met de 'de devs'. Het komt overeen met het eigen onderzoek naar welke apps onze klanten zouden waarderen. Hier zijn zij constant mee bezig.

Er is op korte termijn geen verdere informatie om met jullie te delen helaas. Maar de boodschap is aangekomen 🙂
Mieters

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Anne H Ziggo wrote:
Hallo Mieters welkom op onze Community! Top dat je een account aanmaakt om je voorkeur voor Amazon Prime met ons te delen. Dit topic en jullie suggesties heb ik inmiddels besproken met de 'de devs'. Het komt overeen met het eigen onderzoek naar welke apps onze klanten zouden waarderen. Hier zijn zij constant mee bezig.

Er is op korte termijn geen verdere informatie om met jullie te delen helaas. Maar de boodschap is aangekomen 🙂


Goed om te horen dat er aandacht voor is.
Gelukkig is sinds gisteren de Chromecast optie toegevoegd aan de Amazon Prime app, dus via telefoon/tablet kan gestreamed worden.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Gelukkig is sinds gisteren de Chromecast optie toegevoegd aan de Amazon Prime app,

Da's nog eens een gelukkig toeval......
Ronald en Esthe

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ook wij maken gebruik van amazon prime, dus ja graag een app op de next!
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Ronald en Esther welkom 🙂 Bedankt voor jullie feedback!
Germari

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij willen ook graag Amazon Prime op de Mediabox XL.
scilicet64

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja wil ook heel graag Amazon Prime app op Ziggo
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hoi Germari en scilicet64 welkom op onze Community 🙂 Bedankt voor jullie reacties. Ik heb dankzij jullie allemaal (met name de tip dat het nu via Chromecast werken) ook even gekeken en een proef accountje genomen, leuke series zeg!
Vr4nckuh

Level 4
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Amazon Prime app houd ik me aanbevolen! Op het moment 50/50 met Netflix.
Waar de Netflix behoefte al via meerdere apparaten kan worden ingevuld, is Amazon Prime tot nu toe alleen op telefoon, tablet of via computer te bekijken.

Het heeft de voorkeur om dit middels een app op de tv te kunnen kijken.
Jphilippo

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,

ik ook zou heel graag een Amazon Prima app op de Mediabox Next zien!
sandergrijpink

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Dit had toch al lang geregeld moeten zijn?
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Waarom eigenlijk. Er zijn toch zat alternatieven om Amazon Prime te kunnen bekijken?
Wie weet, vraagt Amazon wel veel geld om dat te kunnen gaan aanpakken.
Geen idee. Wat denk jij?
sandergrijpink

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In de woonkamer kan ik kijken via de PS3, notebook, pc, tablet etc..
In de slaapkamer niet, en daar zou het dus makkelijk zijn om via een app op de extra nextbox te kunnen kijken, net zoals het met netflix kan.
Zonder een chromecast of iets dergelijks aan te hoeven schaffen.
Gnijboer

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja, hier ook graag de amazon prime app of als zender op de next.
PHeerdink

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Yes, ik zou ook graag een Amazon Prime-app zien op de Ziggo Next-decoder!
Bodylojohn

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo,

Wij zouden het ook geweldig vinden als Amazon Video Prima als app zou kunnen worden toegevoegd.

Alvast hartelijk dank.
subzero

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Boo, Ja, ik wil ook heel graag Amazon Prime app op Ziggo AUB
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic