Appeltjes

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Is het mogelijk om een prime-time button in de TV-gids van Ziggo Go te realiseren?

Is er een mogelijkheid om eens te kijken of er een prime-time button in de televisiegids te maken is waardoor je direct naar de avonduren kan.
5 Reacties 5
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Appeltjes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Leuk dingetje voor Ziggo om mee te nemen. Een moderator kan dit oppakken en daar een melding voor maken aan de juiste afdeling. Een leuke TIP 🙂 Weet niet of je een Next hebt? Dan kan je er ook tegen praten en zeggen dat je de Gids wilt bekijken vanaf 20:00 uur (toch, zo werkt dat toch?) gebruik het praten zelf niet namelijk 🙂
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes
In het profiel van de TS staat dat hij/zij een MBXL in bruikleen heeft.
Overigens een prima en interessante tip voor Ziggo!
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Zeeburgia wrote:
In het profiel van de TS staat dat hij/zij een MBXL in bruikleen heeft.

Ik kijk soms niet verder dan mijn neus lang is. Kan gebeuren :stuck_out_tongue_winking_eye:
Appeltjes
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb inderdaad een Next en kan ik dit met spraak ingeven. Ik maak zelf meer gebruik van ZiggoGo en zou het in deze app graag zien.
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes
Hi Appeltjes. Een hele goedemorgen! Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community.

Je bent hier helemaal op het juiste adres voor het delen van al jouw tips en suggesties om onze producten te verbeteren. Zo weten wij ook direct waar onze klanten behoefte aan hebben 🙂 So keep them coming! Jouw suggestie is enorm interessant. Ik heb dit dan ook voor je doorgezet naar ons development team. Wie weet dat deze prime-time button in de toekomst kan worden geïmplementeerd in de Ziggo Go App. :blush:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic