Is het een optie om een opname eerder te kunnen laten beginnen?
Bijv. als ik Vandaag Inside opneem, mis ik het voorstukje voor de reclame, dit wordt niet opgenomen.
Stel dat je de opname 5 of 10 minuten eerder kan laten beginnen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Terecht punt, inderdaad. De voor en na opnametijd houden we relatief kort, zodat we zo precies mogelijk zijn met de programma's. Helaas is er geen andere workaround dan Replay of het TV programma ervoor op te nemen. Je suggestie is in ieder geval gehoord. Ik krijg echter geen terugkoppeling en kan je ook niet beloven of het in de toekomst gerealiseerd wordt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je al eens geprobeerd terug te spoelen als je een opname afspeelt?
Standaard wordt 5 minuten voorlooptijd gemaakt, dit is niet te veranderen,
Als ik terugspoel kom ik in de reclame terecht.
I.v.m. met het opnemen van de "trailer" vóór de reclame? Dat is wel 7 minuten, dan kan je beter het programma ervoor opnemen.....
@MaxH ja dat dacht ik eerst ook. Maar elke dag verschillende programma's ervoor en elke week waarschijnlijk weer anders
Hi @herfst14,
Ik snap je wens, maar zo'n voorstukje is natuurlijk niet officieel onderdeel van het programma. Heb je ook toegang tot Replay TV? Dan zou je de uitzending voor Vandaag Inside kunnen kiezen en op die manier het voorstukje kunnen bekijken.
@Rikst maar dan moet je doorspoelen naar het einde en alle reclames bekijken. En opnemen van vorige programma: zie mijn vorige reactie
Terecht punt, inderdaad. De voor en na opnametijd houden we relatief kort, zodat we zo precies mogelijk zijn met de programma's. Helaas is er geen andere workaround dan Replay of het TV programma ervoor op te nemen. Je suggestie is in ieder geval gehoord. Ik krijg echter geen terugkoppeling en kan je ook niet beloven of het in de toekomst gerealiseerd wordt.
Dit eerder opname starten moet toch mogelijk zijn ?
Had hiervoor Odido, daar was het mogelijk.
@Yamahaxs schreef:
Dit eerder opname starten moet toch mogelijk zijn ?
Had hiervoor Odido, daar was het mogelijk.
dat is helaas niet mogelijk omdat je zelf niks opneemt maar een opname (uitzending) reserveer,
Ziggo neemt alle programma op tv in blokken op
@Yamahaxs Schreef: Had hiervoor Odido, daar was het mogelijk
inderdaad een hele mooie optie die Odido heeft ingebouwd om de start en eindtijd te kunnen aanpassen van je opname. Ik heb dit in het verleden ook al eens gemeld bij Ziggo (omdat vaak de tweede helft van een voetbalwedstrijd niet goed opgenomen word), maar toen der tijd gaf Ziggo ook al aan dat ze niks in deze optie zagen.
@anoniemforum Schreef: dat is helaas niet mogelijk omdat je zelf niks opneemt maar een opname (uitzending) reserveer, Ziggo neemt alle programma op tv in blokken op
Dat doe je bij Odido in principe ook, je kiest gewoon het programma uit de EPG wat je wilt opnemen. Maar bij je instellingen kun je aangeven dat de opnamen bijvoorbeeld een xx aantal minuten eerder moet beginnen, en een xx aantal minuten langer door moet gaan, dan de tijden uit de EPG.
In mijn ogen een hele mooie optie, waar Ziggo nog wat van kan leren 😉
Odido heeft deze techniek wel.
Aangezien Ziggo 1 van de grotere spelers op de markt is lijkt me dit eerder een keuze, dan het niet kunnen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.