Woodsoft

Level 7
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes

Is er interesse voor een Apple TV+ app voor de Next

Net als Netflix en Videoland bied Apple sinds 1 november ook Films en Series aan via Apple TV+ (https://www.apple.com/nl/apple-tv-plus/). Zijn er meer mensen die interesse hebben in een App voor op de Next?

Als er voldoende Animoji’s  komen kan @Anne B Ziggo misschien regelen dat er een App voor de Next ontwikkeld wordt

29 Reacties 29
Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Het kan aan mij liggen maar ik begrijp je niet goed. Ziggo heeft toch al een eigen vorm? (Movies en Series)

Woodsoft
Topicstarter
Level 7
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Dolfff wrote:

Het kan aan mij liggen maar ik begrijp je niet goed. Ziggo heeft toch al een eigen vorm? (Movies en Series)

@Dolfff Apple TV+ is net zo’n dienst als Netflix en Videoland, voor de laatste twee bestaan al apps voor de Next. Persoonlijk zou ik het handig vinden om ook voor Apple TV+ een app te hebben. Movies en Series van Ziggo wordt bijna nooit gebruikt

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Oh wacht, Apple TV+ is heel wat anders dan Apple TV, sorry. Ben niet zo thuis in het Apple gebeuren. Dit is dus een ware streamingdienst als concurrent voor Netflix. Gaaf.

Ben wel helemaal met je eens dat deze leuk zou zijn op de Next! Ik neem wel aan dat Apple zoiets zelf zou moeten ontwikkelen. Zou ook leuk zijn op Android en Chromecast haha. Hoe meer concurrentie hoe beter. Dus ja, mijn like heb je.

Escooby

Level 1
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja graag ik zeg maken die handel.

zou mooi wezen alles op een apparaat

mvg

testers gezocht ik meld me aan

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Woodsoft wrote:

Net als Netflix en Videoland bied Apple sinds 1 november ook Films en Series aan via Apple TV+ (https://www.apple.com/nl/apple-tv-plus/). Zijn er meer mensen die interesse hebben in een App voor op de Next?

Als er voldoende Animoji’s  komen kan @Anne B Ziggo misschien regelen dat er een App voor de Next ontwikkeld wordt


Mijn like heb je, maar…..

Niet dat ik iemands feestje wil verstoren, maar ik heb hier weinig fiducie in.

Als je nu ( terug- ) kijkt naar alle software die door/voor Ziggo is/wordt gemaakt en hoelang het duurt voordat zelfs de meest basale opties foutloos werken, laat staan dat/wanneer er extra functies komen, dan ……
 

lorenzot

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Jaaaaa heel graag zelfs! Ik twijfel nu namelijk nog of ik de Next box wil maar als Ziggo de AppleTV+ app beschikbaar maakt voor klanten op de Next box dan ga ik zeker overstag en bestel ik de Next box direct!

@Ziggo Community ik stem voor en liever vandaag dan morgen dus verras ons eens zou ik zeggen ! 🙂

Daantje21

Level 9
  • 328Posts
  • 0Oplossingen
  • 54Likes

Heeeel graag!!! Mijn tv is pas 2 jaar maar daar kan het ook niet op (chromecast) dus op de next zou top zijn!

Harm Brugge

Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Ja zou voor mij ook heel gewenst zijn. Momenteel cast ik het via mijn laptop naar chromecast en dat werkt verre van soepel.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Ja, laten we dat gaan doen. Kan gelijk Ziggo Go voor Apple-TV in de lucht worden gebracht. Na ik weet niet hoelang.

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes

Ja, doen. En ook gelijk Disney+. En ..…

Wordt een leuk jaar. Misschien mag ik ook mee testen.  Waar kan ik me aanmelden?

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Cynisme. Sorry, allemaal.

Patje01

Level 6
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 34Likes

Ja, als het kan gisteren nog  ….. laat maar komen die app, dat scheelt weer een extra apparaat in huis!

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes

De App zelf zal niet de moeilijkheid zijn. Die maakt of laat Apple wel maken en zal vast goed werken. Idem voor Disney+. De vraag is wat Ziggo er mee opschiet. Je kijkt via hun kastje via een extern abonnement naar series die Ziggo niet aanbied. Er zal toch een verdien element moeten zijn. Apple en Disney zullen waarschijnlijk moeten betalen aan Ziggo voor de App op de Next. Of ze dat willen is de vraag.

Netflix en Videoland zitten er wel op. Dat kan historisch zo gegroeid zijn. Zelfde issue daar. Ziggo zal iets wat er al een tijd is niet snel afgooien denk ik.

Van mij mogen beide Apps komen maar ik zie nogal wat hobbels op de weg. En dan gaat het niet over de App zelf. 

Bovenstaand is natuurlijk puur speculatief van mijn kant. De tijd zal het leren.

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

Mijn like heb je @Woodsoft al zal ik zelf niet snel gebruikmaken van de apps via de Next box, ik gebruik nu de Disney+, Videoland & Netflix app op mijn Samsung TV want ik heb gemerkt dat de Videoland & Netflix app op de TV gewoon beter werken (snelheid, beeld, geluid) dan op de Next box. Maar als je die niet op je TV hebt zitten snap ik wel dat het een toegevoegde waarde is als je ze op de Next box zou hebben, dus daarom mijn like 

cable-guy

Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ja ik vind dat alle services aangeboden moeten worden. Ook Amazon Prime, Disney, Hulu, etcetera.

Ik heb deze thread gevonden omdat ik daadwerkelijk Apple+ wil kijken. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Als Amazon Prime, Disney, Hulu, etcetera dat zelf ook zouden willen en ze er dan samen financieel uitkomen, dan is dit mogelijk en zou ik ook heel tevreden zijn. @cable-guy 

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5191Posts
  • 194Oplossingen
  • 3110Likes

Als je Apple+ wilt kijken dan zou ik voorlopig niet op de Next rekenen. Gebruik de Apple TV box zou ik zeggen. Te duur? Misschien een reden dat de App niet zomaar op een ander apparaat komt.

 

vanZantuhhh

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Toch nog benieuwd of er überhaupt een Disney+ (/ STAR) en een Apple TV+ naar NEXT komt... zou machtig zijn!

JAC00088

Level 4
  • 31Posts
  • 3Oplossingen
  • 21Likes

Jaaah, graag! Mooie toevoeging. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic