Tessie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Instelbare duur van informatie weergave tijdens zappen aub

Dag allemaal,

 

Ik neem aan dat ik niet de enige ben die het super irritant vind dat bij het veranderen van zender op de Next Mediabox, de info pas na 4 > 5 seconden verdwijnt.! 

De info kan je zelf snel opvragen door de pijltoetsten te gebruiken. Is niet nodig dit automatisch te doen bij het veranderen van zenders. Moet toch een keuze zijn.?

Ik wil direct de zender zien, zonder info.

Hoop dat ze dit bij de volgende update uitzetten, of dat je de mogelijkheid hebt dit aan, of uit te zetten.

mvg

8 Reacties 8
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Goede opmerking. Deze opmerking is ook al ooit gemaakt bij de Horizon box. Daar is het uiteindelijk niet gelukt om de info uit of korter te krijgen. Ik verwacht hetzelfde voor de Next.

Zulke dingen schijnen heel moeilijk uit de software te krijgen te zijn. Maar wie weet lukt het.

Het beste is om je er niet aan te ergeren. Het zal voorlopig niet verdwijnen.

Ik ben voor. Of dat iets helpt weet ik niet.

Tessie
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi, dank voor je reactie.

 

De oude Horizonbox was niet zo geavanceerd als de Next. Ik ga ervan uit dat de Next meer toegankelijker is wat programeren betreft. 

 

We zien wel, hoop dat ze dit kunnen waarmaken in de toekomst en de info uitzetten bij zappen.

Blij gewoon irritant, juist omdat het ongevraagde info is, nogmaals, dit al zelf op te vragen via de pijltoetsen, dus waarom bij zappen van kanaal.!!

mvg

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Bij de Horizon was het excuus dat er 5 sec nodig waren om de info op te halen en te laten zien. De vraag om 3 of 1 sec werd daarom verworpen. Uit was helemaal uit den boze. De software makers lijken meer om graphics te geven dan functionaliteit. Vandaar ook de "leuke overlay" grappen. 

Deze vraag is ook niet nieuw voor de Next. Is al vaker geweest. 

Ik stoor mij er persoonlijk niet meer aan. En er is een toets op de AB die de info meteen weghaalt. Weet alleen even niet welke nu.

Ik ben voor een screensaver. Is voor mij belangrijker met mijn plasma tv. Dat schiet ook nog niet op maar staat al wel ergens op een lijst om toegevoegd te worden.

 

Het zou kunnen lukken om deze functie op de Next te krijgen maar wij zijn in NL niet alleen. De Belgen en Zwitsers moeten dit ook willen. 

 

 

ZiMarc

Level 5
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Hoi @Tessie  Heb die storend lange zenderinfo ook al een paar maanden geleden aangekaart op het forum. Helaas geen reactie op gekregen van een ziggo moderator, wèl van andere gebruikers die het ook irritant vinden. Druk hem zelf iedere keer linksonder maar weer weg, of met het schakelen tussen de 2 laatst bekeken zenders rechtsboven maar dubbel drukken. Ik hoop dat als de meer ernstige bugs op zeker moment opgelost zijn ze ook nog eens gaan kijken naar dit soort requests.

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @Tessie bedankt voor je feedback! Eigenlijk heb je een suggestie voor een nieuwe feature. Gaaf! Ik zet je topic op de goede plek en heb de titel aangepast naar “Instelbare duur van informatie tijdens zappen op de Next” 🙂 Wanneer er veel reacties komen dan bundelen wij moderators het verzoek naar de makers van de Next software.

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Ik ben voor het verkorten van de duur van de infobar. Mag best iets korter.

Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

Wil ik ook: instelbaar

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Er zijn ook media boxen Next zoals die van mij, waar de informatiebalk blijft hangen en niet uit gaat. Dan door op TV te drukken gaat het weer goed.

 

Zou zekers fijn zijn dat dit wordt aangepast iets korter, maar daar gaan nog wel een paar update’s over heen. Maar wel goed punt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic