slingshot27

Level 7
  • 152Posts
  • 7Oplossingen
  • 56Likes

Inloggen Ziggo Sport Totaal werkt niet - toon dit op de storingspagina

Ik kan al even niet meer inloggen op de Ziggo Sport app.

Dit komt omdat er een langdurig storing is.

Ik kan dat echter nergens vinden dus ik moet nu steeds aan support vragen via de mijn ziggo app wat de status is omdat ik nog steeds niet kan inloggen. Dat kan natuurlijk komen omdat de storing er nog steeds is of omdat er iets anders met mijn account is, maar dat kan ik dus niet zelf uitzoeken.

 

Ik vind het vervelend om het steeds te vragen en om de mensen van de klantenservice steeds lastig te vallen en voor de mensen van klantenservice is het vervelend omdat ze er steeds tijd aan moeten besteden.

 

Als dit soort storingen ook gewoon op de storingen pagina staan is dat allemaal niet nodig en is het een win-win situatie voor de klant en voor Ziggo.

 

P.s. ik weet dat ik de zenders wel op de Ziggo Go app en op de mediabox zelf kan kijken dus die tips hoeven niet inde reacties😀

4 Reacties 4
Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Goedemiddag @slingshot27, ik kan me goed voorstellen dat je niet iemand tot last wilt zijn, maar als je storingen ervaart, dan moet je toch bij de klantenservice zijn. Vooral voor het Ziggo Sport gedeelte, dit gaat echt via de klantenservice van Ziggo Sport. 

Ik kan even meekijken als je een actief Ziggo Sport account hebt. Zou je in je Community account bij persoonlijke gegevens, het mailadres willen invullen waarmee je geregistreerd bent? Dan ga ik dit voor je controleren. Verder voor storingen mag je contact opnemen via de klantenservice van Ziggo Sport

slingshot27
Topicstarter
Level 7
  • 152Posts
  • 7Oplossingen
  • 56Likes

@Danitsja Oke, ik heb de informatie toegevoegd, ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Je hebt Ziggo Sport totaal via het Ziggo abonnement en niet een los abonnement bij Ziggo sport zie ik. Daarmee log je dus in met je mijn Ziggo gegevens. Nu is dit inderdaad een bekend probleem en het probleem is nog steeds in onderzoek @slingshot27. Ik heb helaas nu nog geen oplossing hiervoor. 

slingshot27
Topicstarter
Level 7
  • 152Posts
  • 7Oplossingen
  • 56Likes

Helaas, blijkbaar een groot probleem want het is al even zo... 

Uitgelicht topic