Wanneer ik de knop van het huisje op de afstandbediening van mijn Next-box gebruik dan krijg je als eerste optie altijd als eerste optie TV en replay te zien. Deze optie zit echter ook onder de knop rechts van het huisje en is dus hier overbodig. Omdat ik veelvuldig gebruik maak van opnames zou ik het prettig vinden dat deze optie als eerst zou worden getoond. Maar misschien zijn er ook personen de optie voor films gebruiken. Is het ook mogelijk om dit menu zo in te delen dat de optie die het meest gebruikt wordt als eerste wordt getoond?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @ftd,
Helemaal geen gek idee om het mogelijk te maken dat de meest gebruikte functie als eerste getoond wordt in het menu. Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om dit te realiseren.
Ik heb het idee wel doorgezet en het topic voor je verplaatst naar suggesties om te kijken of dit bij meer mensen leeft ;-).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het zou inderdaad geen gekke mogelijkheid zijn als het menu zou onthouden welke opties door jezelf het meest worden gebruikt en deze als eerste optie zouden verschijnen. Zo zijn er nog wel meer opties die de Mediabox Next slimmer zouden kunnen maken en dat bijvoorbeeld de afstandsbediening direct en probleemloos koppelt en dat de Next direct weet welke audio-apparaat is aangesloten.
Hey @ftd,
Helemaal geen gek idee om het mogelijk te maken dat de meest gebruikte functie als eerste getoond wordt in het menu. Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om dit te realiseren.
Ik heb het idee wel doorgezet en het topic voor je verplaatst naar suggesties om te kijken of dit bij meer mensen leeft ;-).
De homepagina lijkt vooral ingericht om je te lokken naar commercieel aantrekkelijke content.
Wanneer je, zoals ik, de Next voornamelijk gebruikt voor televisiekijken, dan ervaar ik in ieder geval de homepagina als een ergerlijke hindernis die je moet nemen om bij je opnames te komen. Het is alsof je een fel verlicht billboard langs de snelweg in je kamer hebt staan.
Ja, ik ondersteun dit initiatief van harte, al zag ik liever rigoureuzere aanpassingen, die meer in het belang van de klant zijn, dan van Ziggo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.