ftd

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Indeling menu bij gebruik van het huisje op de afstandbediening van de Next-box

Wanneer ik de knop van het huisje op de afstandbediening van mijn Next-box gebruik dan krijg je als eerste optie altijd als eerste optie TV en replay te zien. Deze optie zit echter ook onder de knop rechts van het huisje en is dus hier overbodig. Omdat ik veelvuldig gebruik maak van opnames zou ik het prettig vinden dat deze optie als eerst zou worden getoond. Maar misschien zijn er ook personen de optie voor films gebruiken. Is het ook mogelijk om dit menu zo in te delen dat de optie die het meest gebruikt wordt als eerste wordt getoond?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @ftd

Helemaal geen gek idee om het mogelijk te maken dat de meest gebruikte functie als eerste getoond wordt in het menu. Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om dit te realiseren. 
Ik heb het idee wel doorgezet en het topic voor je verplaatst naar suggesties om te kijken of dit bij meer mensen leeft ;-). 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6550Posts
  • 239Oplossingen
  • 5144Likes

@ftd 

Het zou inderdaad geen gekke mogelijkheid zijn als het menu zou onthouden welke opties door jezelf het meest worden gebruikt en deze als eerste optie zouden verschijnen. Zo zijn er nog wel meer opties die de Mediabox Next slimmer zouden kunnen maken en dat bijvoorbeeld de afstandsbediening direct en probleemloos koppelt en dat de Next direct weet welke audio-apparaat is aangesloten.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @ftd

Helemaal geen gek idee om het mogelijk te maken dat de meest gebruikte functie als eerste getoond wordt in het menu. Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om dit te realiseren. 
Ik heb het idee wel doorgezet en het topic voor je verplaatst naar suggesties om te kijken of dit bij meer mensen leeft ;-). 

AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3982Posts
  • 81Oplossingen
  • 3049Likes

De homepagina lijkt vooral ingericht om je te lokken naar commercieel aantrekkelijke content.

Wanneer je, zoals ik, de Next voornamelijk gebruikt voor televisiekijken, dan ervaar ik in ieder geval  de homepagina  als een ergerlijke hindernis die je moet nemen om bij je opnames te komen. Het is alsof je een fel verlicht billboard langs de snelweg in je kamer hebt staan.

Ja, ik ondersteun dit initiatief van harte, al zag ik liever rigoureuzere aanpassingen, die meer in het belang van de klant zijn, dan van Ziggo.