Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Steefb wrote:
Daarom kun je hierbij dus niet meer op tijd opnemen, dit zou simpelweg teveel serverruimte vergen, Jantje wil 1 minuut voorloop, Keesje wil alleen het laatste kwartier Pietje wil 1.1/2 uur uitloop enz. enz.
De precieze details ken ik niet maar zo gaat dat ongeveer, alle aanmerkingen/verbeteringen zijn welkom.
Anne H Ziggo wrote:
Hallo iedereen, bedankt voor het meedenken en alle suggesties!
De box is voorlopig qua functies uitontwikkeld. We hebben nu vooral de oren en ogen open om kleine bugs eruit te laten halen door onze ontwikkelaars. Nieuwe functionaliteiten ontwikkelen in de toekomst blijft altijd een optie, mits er erg veel vraag naar is.
Ik plaats dit topic daarom in de categorie 'deel je tip'. Dan kan iedereen meedenken 🙂
FAMHILHO wrote:
Ik ervaar het niet kunnen instellen van een herinnering voor alle afleveringen van "dit seizoen" ook als een heel groot gemis want dit moet je nu dus iedere dag weer instellen en dat is onbegonnen werk. Heel jammer want ik ben verder wel heel tevreden met de nieuwe box (next); onbegrijpelijk dat Ziggo deze mogelijkheid niet langer biedt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.