Goedendag,
Zoals men kan zien ben ik een zakelijke klant, een zeer veel eisende klant ivm data die uptodate moet zijn, oude weer data heeft men niks aan en ja elke minuut gaan hier update's het modem uit richting de server zodat bezoekers de meest actuele weer gegevens zien.
DUS elke minuut storing of onderhoudt is voor mij een grijze haar erbij, kan hier moeilijk mee overweg en ja ook ik weet onderhoudt is onderhoudt en ja we gaan ook niet elke dag graag naar het werk maar gaan toch, dus kan er wel mee leven hoor
😉Maar goed, vandaag kreeg ik weer een mail wat betreft onderhoudt 5 september, top dat men dit verricht aangezien ik die nacht op blijf om te checken of alles goed gaat, hier stoppen sommige programma's wel eens als er geen update verstuurd kan worden en die ik dan weer handmatig moet activeren als er verbinding is echter het moet toch ook mogelijk kunnen zijn om een modem te verkrijgen waar zowel Cable als 4G in zit en ja dan de 4G van Ziggo zelf zodat bij onderhoudt kabel of netwerk de verbinding automatisch wordt overgenomen door 4G, zei het dan wel langzamer, maar er is verbinding toch en dat is voor aansluitingen die bijvoorbeeld een zeer actieve webserver moeten voorzien van data toch wel belangrijk en tevens blijf de telefoon ook werken.
Dit zou toch een gemakkelijk stap kunnen zijn voor Ziggo om zich nog beter te kunnen onderscheiden van een top service voor zakelijke klanten die echt niet zonder kunnen, ook niet in de nachtelijke onderhoud uren.
EN ja daar betaal ik graag voor, het moet gewoon een echte 24/7 verbinding zijn, of kabel of 4G
Mijn advies Ziggo, ga dit eens uitpluizen, dit is een gat in de markt om meer zakelijke klanten te krijgen en wie weet ook particulieren.
Ik zeg doen: nieuw modem met Cable & 4G die automatisch de snelste verbinding kiest zonder storing.
We leven toch in 2018 waar dit eigenlijk toch standaard zou moeten zijn
😉Met een vriendelijke weer groet en Ziggo gebruiker,
WSP
Weerstation-Parkstad.nl