mierrie

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ICS2000

Wij hebben ICS 2000 gekocht voor klikaanklikuit app. Alles aangesloten en alles is groen. Maar als we account willen aanmaken moeten we verbinding maken als hij blauw kleurt maar wordt niet blauw ..iemand tip? 

13 Reacties 13
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi,

Ik had ook zo een ICS 2000 en kan me niet herinneren dat hij blauw moet worden/zijn tijdens het aanmaken van een account.

Kan je gewoon doorgaan in het proces op het moment dat hij blauw zou moeten worden ? zo ja gewoon doorgaan.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @mierrie

Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar zo te zien Ronihd wel. Is het intussen al gelukt? We horen het hoe dan ook graag van je. 

mierrie
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas nog niet gelukt

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Kun je hier meer over vertellen? Welke stappen voer je uit en waar loop je vervolgens vast? Wat zie je precies in de app? Heb je de stroom al eens van de ICS2000 af gehad en weer aangesloten? Je mag uiteraard ook foto's/screenshots toevoegen. 

mierrie
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Je sluit de ICS aan op de modem en dan gaat hij zoeken. Dan brand hij volledig groen  en kan je account aanmaken op de klikaanklikuit app. Daar vraagt hij klik op de blauw brandende knop maar hij wordt niet blauw. Al meerdere keren opnieuw aangesloten maar blijft zelfde....Dus kan je niet verder

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Ik kan me niet herinneren dat ik op een blauwe knop moest klikken...... zegt me ff helemaal niks meer ik heb de mijne verwijderd en ligt in de kast omdat ik ben overgestapt naar een https://homey.app/nl-nl/store/product/homey-pro/ .