mierrie

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ICS2000

Wij hebben ICS 2000 gekocht voor klikaanklikuit app. Alles aangesloten en alles is groen. Maar als we account willen aanmaken moeten we verbinding maken als hij blauw kleurt maar wordt niet blauw ..iemand tip? 

13 Reacties 13
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi,

Ik had ook zo een ICS 2000 en kan me niet herinneren dat hij blauw moet worden/zijn tijdens het aanmaken van een account.

Kan je gewoon doorgaan in het proces op het moment dat hij blauw zou moeten worden ? zo ja gewoon doorgaan.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @mierrie

Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar zo te zien Ronihd wel. Is het intussen al gelukt? We horen het hoe dan ook graag van je. 

mierrie
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas nog niet gelukt

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Kun je hier meer over vertellen? Welke stappen voer je uit en waar loop je vervolgens vast? Wat zie je precies in de app? Heb je de stroom al eens van de ICS2000 af gehad en weer aangesloten? Je mag uiteraard ook foto's/screenshots toevoegen. 

mierrie
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Je sluit de ICS aan op de modem en dan gaat hij zoeken. Dan brand hij volledig groen  en kan je account aanmaken op de klikaanklikuit app. Daar vraagt hij klik op de blauw brandende knop maar hij wordt niet blauw. Al meerdere keren opnieuw aangesloten maar blijft zelfde....Dus kan je niet verder

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Ik kan me niet herinneren dat ik op een blauwe knop moest klikken...... zegt me ff helemaal niks meer ik heb de mijne verwijderd en ligt in de kast omdat ik ben overgestapt naar een https://homey.app/nl-nl/store/product/homey-pro/ .

 

Maar de smartfoon waar de klik aan klik uit app op staat is die via de wifi wel met hetzelfde netwerk verbonden als de  ICS ? en toevallig niet aan de data van je provider hangt ? 

mierrie
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hij is op zelfde netwerk aangesloten

Joyous

Level 4
  • 34Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Ik werk ook met een ics 2000. Ik heb wel 20 schakelaars werken, je moet alleen op de klikaanklikuit een inlog maken.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@Joyous  schreef:

Ik werk ook met een ics 2000. Ik heb wel 20 schakelaars werken, je moet alleen op de klikaanklikuit een inlog maken.


Ja dat dacht ik ook .

 

@mierrie kan je anders een paar screenschots maken van wat je ziet en dat van die blauwe led ? 

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

@mierrie Hoe staat het er nu voor? Heb je nog extra handelingen verricht of uitgesloten? Mocht het nog niet werken, zou je enkele screenshots kunnen maken van de meldingen waar er wordt gerept over de blauwe LED?

mierrie
Topicstarter
Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Screenshot_2021-06-26-18-44-41-50_342cd78f2b950dfc7197bf2961a1dce2.jpg

Screenshot_2021-06-26-18-42-41-66_342cd78f2b950dfc7197bf2961a1dce2.jpg

nog steeds niet gelukt...

Joyous

Level 4
  • 34Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Ik heb zoals ik al reeds beschreef diversen schakelingen op mijn ics.

Ik kan zonder de ics via mijn android telefoon alles toevoegen. Al reeds contact gehad met de klantenservice van Trust.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Wat raar dat hij de connectie maar niet kan maken, @mierrie
Gezien naar de bericht van @Joyous kan het wel werken. We moeten nu eigenlijk ontdekken waar het verschil tussen jullie zit. 

Wanneer ik het installatiefilmpje van KlikAanKlikUit bekijk, blijft de ring groen. Tot zover lijkt het bij jou ook goed te gaan. Lukt het wellicht met de stappen in het filmpje?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic