@Dave! Het gaat mij niet direct om het artikel op totaal TV die site moet je inderdaad niet te serieus nemen. Echter de bron de radio uitzending is terug te luisteren en een VodafoneZiggo woordvoerder zouden we toch wel serieus mogen nemen?
Wat betreft de upload voor klanten die thuiswerken neem architecten of anderzins beroepen die grotere bestanden moeten verzenden of opslag naar een cloud is iets meer upload zeker nuttig of zelfs noodzakelijk en meerdere Zoom of team of andere video gesprekken daar is ook upload van belang. Dat heeft niks met het grijze gebied van torrents te maken. De upload zal voor diverse klanten momenteel minstens zo belangrijk zijn als de download.
Verder gaat het er niet om dat de uitvoering langer duurt, het gaat om de uitspraak in die uitzending we kijken nog wat we gaan doen. Juist de uitstel periode zou gebruikt moeten zijn voor een roadmap, Ziggo zou nu al moeten kunnen aankondigen het Giga abonnement krijgt uiteindelijk xxx Mb upload, en we gaan meer TV kanalen opwaarderen naar HD.
Geef de klant iets concreets om naar uit te kijken, kweek meer begrip voor de huidige gang van zaken. Dat is wat er nu mist, betere uitleg van het uiteindelijke doel. Wat gaan wij als klanten er concreet van merken. Stabiliteit van het netwerk is leuk maar dat is een kern taak. Snellere abonnementen kunnen verkopen is prima, maar wat hebben klanten die dit niet nodig hebben daar aan. Kortom wat krijgen de klanten concreet terug voor wat er nu definitief afgaat. Het verlies van de FM komen we wel weer overheen, daar lezen we volgend jaar vermoedelijk niks meer over.
Waar het nu om gaat wat gaan we er in 2022 van merken dat zou toch bekend moeten zijn ondertussen?
Op de website die ik als bron hanteer https://www.vodafoneziggo.nl/ is er niet veel zinnigs te lezen enkel oppervlakkige zaken.
@sebas14 intressant dat doet mij vermoeden hoewel ik hoop dat ik het mis heb dat we hier ook niet meer dan 100 up kunnen verwachten. Of dat voor de klanten genoeg zal zijn om deze tevreden te houden vraag ik me af.