Tweety

Level 4
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Herhaling tv programma

Ik heb het vermoeden dat vele ziggo klanten net als ik het zouden waarderen als men in het programma overzicht vooraf zouden kunnen zien of een programma al eerder is uitgezonden en het dus een herhaling betreft. In de zomermaanden zou ik mijn abonnement gewoon kunnen opzeggen omdat het programma aanbod voor 75 procent uit  herhalingen bestaat. Wij nemen nu programma’s op waarvan wij tijdens het kijken pas zien dat het een herhaling betreft. Als we dit van te voren zouden weten dan zouden we deze niet opnemen. Wie weet verplichten aan de programma aanbieders dat zij vermelden dat het aangeboden programma een herhaling betreft (of een herhaling van een herhaling) 

3 Reacties 3
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
Tweety wrote:

IIn de zomermaanden zou ik mijn abonnement gewoon kunnen opzeggen omdat het programma aanbod voor 75 procent uit  herhalingen bestaat. 

Wat denk je? Dat Ziggo dit ook wel wil?

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

In mijn papieren gids. Ja, die bestaan nog staan netjes "h" tjes als het een herhaling is. Echter niet bij alles en niet bij iedere zender.

Buiten Ziggo denk ik dat ook de commerciëlen er niet op zitten te wachten dat je niet naar hun zender kijkt. Niet vanwege het programma, al dan niet herhaald, maar vanwege de reklame.

De twee partijen die de "h" zouden moeten introduceren/melden hebben daarom volgens mij geen belangstelling om deze hulp aan de kijker te bieden.

 

Toch een goede vraag/opmerking?

 

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

@Tweety Nog een update. Sommige goede EPG's laten herhalingen al zien. Maar deze info krijgt Ziggo misschien niet. TVgids is geen TV aanbieder. Met deze info zou het niet moeilijk zijn.. Willen is anders.

 

Beau om 23:17 is ook een herhaling maar heeft geen "H”. Het aanbieden gaat dus niet foutloos.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic