RoWi.

Level 20
  • 18168Posts
  • 758Oplossingen
  • 6188Likes

Gunstigere voordelen Ziggo en Vodafone.

Er is al vaker over geschreven ik wil dit toch herhalen, onderzoek de mogelijkheden om het voor de Ziggo klanten interresanter te maken om hun abonnement te combineren met mobiel van Vodafone.

 

Zoals het nu werkt is het aan de Ziggo kant enkel interresant als  je TV start of Compleet afneemt zonder een aanvullend pakket. Voor de klanten die TV Max afnemen is het aan de Ziggo kan totaal niet intressant zeker als je weinig tot niets om sport geeft. Ik wil dus voorstellen zoals eerder is gedaan geef ook de optie om enkel de TV kanalen uit het Movies & Series XL pakket te kiezen zonder het HBO aanbod.

 

Deze keuze wordt voor mij relevant omdat het eerste jaar terug bij Ziggo bijna afloopt.

Dat houd in dat het zelf afgenomen Movies en Series XL pakket niet meer gratis is, dat is op zich niet heel erg, toch hebben wij liever de extra TV kanalen als keuze pakket dan het Ziggo Sport pakket.

 

Ik ben binnenkort € 65,95 per maand kwijt wat op zichzelf mee valt, wat mij stoort is dat ik ruim tien euro meer kwijt ben, als ik betere terugkijk opties wil. Compleet gaat me € 74,50 kosten, en Max € 74,90, uiteraard hebben we dan ook andere extra opties wat de keuze voor Max rechtvaardigt Compleet valt hoe dan ook af.

 

Kortom hoe kan VodafoneZiggo het aan de Ziggo kant intressanter maken, nu is er voor klanten met het duurste TV abonnement weinig te kiezen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @RoWi.

Dankjewel voor jouw feedback! 
Met het TV Max heb je automatisch Movies en Series XL bij het pakket inzitten. 
Hierdoor kun je eigenlijk met het TV Max pakket alleen kiezen voor het Ziggo Sport Totaal pakket met de Non Stop Gratis Extra's.

Ik begrijp je feedback dan ook zeker! Dit is al bekend bij de verantwoordelijke afdeling. Helaas is er niks bekend of hierin iets gewijzigd gaat worden. 
Ik heb je een privebericht gestuurd. 
 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @RoWi.

Dankjewel voor jouw feedback! 
Met het TV Max heb je automatisch Movies en Series XL bij het pakket inzitten. 
Hierdoor kun je eigenlijk met het TV Max pakket alleen kiezen voor het Ziggo Sport Totaal pakket met de Non Stop Gratis Extra's.

Ik begrijp je feedback dan ook zeker! Dit is al bekend bij de verantwoordelijke afdeling. Helaas is er niks bekend of hierin iets gewijzigd gaat worden. 
Ik heb je een privebericht gestuurd. 
 

RoWi.
Topicstarter
Level 20
  • 18168Posts
  • 758Oplossingen
  • 6188Likes

Dank voor de reactie, ik ga even in de inbox kijken, ik zal de reactie markeren hoewel uiteraard nog niet de oplossing, op dit moment het enige correcte antwoord.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.