Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Graag een permanente ondertiteling instelling in de Ziggo Go Apps

Ik moet op die ZiggoGo-app (versie 2.3.48) bij het casten van Movies & Series elke keer weer opnieuw de ondertiteling aanzetten. Is er ergens op die ZiggoGo-app een manier om standaard de ondertiteling aan te zetten?

4 Reacties 4
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @Wim C. een permanente ondertiteling instelling zit niet in Ziggo GO. Engelstalige ondertiteling staat standaard aan als deze beschikbaar is. Welke moet jij steeds selecteren en is dat ook bij meerdere series het geval?

Ik verplaats je topic in onze suggestie-bak, dan kunnen anderen er ook op reageren 🙂

Wim C.
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Anne H Ziggo, Ik moet telkens opnieuw Nederlandse ondertiteling selecteren. Ik had gehoopt dat zoiets bijvoorbeeld bij instellingen standaard is in te stellen. Maar blijkbaar hebben de app-ontwikkelaars dat niet nodig gevonden. Als je denkt dat dit topic op een andere plek beter thuishoort, ga je gang.

ZZGO

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe stel ik dit in? Het staat steeds uit.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @ZZGO, als ik je goed begrijp dan kom je er niet uit met het instellen van de ondertiteling via de Ziggo Go app. Ervaar je hetzelfde probleem als @Wim C.? Mocht dit niet het geval zijn dan lees je hier hoe je de ondertiteling instelt: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ondertiteling-instellen#/via-ziggo-go/

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic