RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Giganet voorstel/vraag.

Wat gaan de huidige klanten effectief merken van het Giganet zodra dit klaar is. Ik lees dat het stabieler moet worden, wat uiteraard goed is.

Wat ik mezelf afvraag wordt onze investering (prijsverhogingen) en wegvallen van analoge TV en radio beloont met hogere uploads ook voor bestaande abonnementen.

Dus 50/25 250/125 500/250 en 1000/500.

Zover ik kan achterhalen moeten met Docsis 3.0 ook hogere snelheden mogelijk zijn, de ruimte lijkt mij ook voor deze klanten nu beschikbaar.

 

3 Reacties 3
mathhein

Level 16
  • 1919Posts
  • 11Oplossingen
  • 1065Likes

ik spreek voor mij vind giganet veel te duur en mijn 250/25 abbonement voldoet prima lekker snel ...no problemo.Voor de gewone gebruiker echt niet nodig ...surfen en email en videos youtube gaat perfect ook met het laagste abbonement 40 of 50mbit/s is voor bijna alle gebruikers al prima dat vind ik.Oke de poweruser wil.steeds meer snelheid ...stabiliteit en weinig problemen voor mij hier althans.

RoWi.
Topicstarter
Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Omdat er meer in de cloud wordt gewerkt is een hogere upload steeds belangrijker. Voor onze situatie voldoet 50/5 ook prima.

 

De reden dat ik deze verandering voorstel, omdat wij (alle klanten) wel zaken kwijtraken en met de nodige bijkomende kosten moeten oplossen naast de prijsverhogingen. Dat dit veranderd prima en is niet voor in dit topic. Over dat onderwerp loopt een topic

 

Ik zou willen weten wat staat er concreet tegenover wat gaan we nu concreet merken van het Giganet, stabilteit en dergelijke die zorgplicht heeft Ziggo nu al.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey Rowi. 🙂 

Dat je een concreet antwoord wilt snap ik zeker! Helaas heb ik die niet voor je.

Het is zeker een goed idee om de snelheden te verhogen voor de verschillende abonnementen en we zijn altijd aan het onderzoeken wat de mogelijkheden zijn. Als hier verandering in komt dan zullen we dit uiteraard communiceren, voor nu is er niet meer informatie anders had ik dit zeker met je gedeeld. 

Uitgelicht topic