Pasi

Level 19
  • 10552Posts
  • 507Oplossingen
  • 5932Likes

Gegevens Community-profiel: "Privé" vermelden bij opmerkingen

Regelmatig vraagt Ziggo aan nieuwe forum bezoekers, om hun postcode en huisnummer in hun Ziggo profiel te zetten, zodat een Ziggo moderator de Ziggo gegevens van de forum bezoeker kan achterhalen. De gegevens in de velden 'Postcode (Privé)' en 'Huisnummer (Privé)' zijn, zoals aangegeven privé, dus alleen zichtbaar voor de Ziggo mods.

Wil men meer gegevens kwijt, dan kan men het veld 'Opmerkingen' hiervoor gebruiken. Ondanks dat dit hier niet vermeldt is, is de inhoud ook privé en dus alleen zichtbaar voor Ziggo mods.

Aanpassen.png

Maar ondanks dat deze 3 velden alleen voor een Ziggo mod zichtbaar zijn, is dit niet duidelijk aangegeven. Sterker nog, door alleen 'Prive' te zetten bij 2 van de 3 genoemde velden, wordt onnodig verwarring gezaaid.

Ziggo zou ook bij 'Opmerkingen' de extra vermelding 'Privé' moeten plaatsen, zodat direct duidelijk is dat de inhoud van deze velden niet zichtbaar zijn voor andere forum bezoekers.

Ps. Overigens is e.e.a wel met een info-popup aangeven, maar juist daardoor is het visuele verschil met de andere 2 velden nóg groter en versterkt dit juist het idee dat er wél een verschil is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9619Posts
  • 1120Oplossingen
  • 4369Likes

Hi @Pasi ,

Het is aangepast! Nogmaals dank voor je verbetersuggestie 💪

Alex_0-1700479494791.png

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9619Posts
  • 1120Oplossingen
  • 4369Likes

Hi @Pasi,

Wederom goede feedback! Lijkt me inderdaad een vrij logische verandering en volgens mij ook een vrij eenvoudige. Zoals het nu lijkt komt dit met de volgende release mee!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9619Posts
  • 1120Oplossingen
  • 4369Likes

Hi @Pasi ,

Alex_0-1700479494791.png

Pasi
Topicstarter
Level 19
  • 10552Posts
  • 507Oplossingen
  • 5932Likes

@Alex  schreef:

....

Alex_0-1700479494791.png

Hallo,

Dank je voor de terugmelding 👍 ! Opgelost dus !!

ik had het zaterdag al gezien 😉.