Ouden123

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Formule 1 op het grote doek

Hi,

Graag zou ik de laatste formule 1 wedstrijd op het grote doek willen kijken. In de bioscoop dus. Pathe of Kinepolis. Beide zijn enthousiast en zien mogelijkheden. Maar we zitten met rechten. 

Kan iemand mij helpen met het organiseren van dit event. We hebben van Ziggo alleen de rechten nodig om het in de bioscoop te laten zien. 

Hoe gaaf zou het zijn de laatste wedstrijd van deze titatenstrijd te zien in de bioscoop? Als knallende afsluiter.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nick999
Expert
Expert
  • 3916Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes

Weinig kans :

"

Uitzenden Formule 1 in jouw zaak

De uitzendrechten van de Formule 1 zijn in handen van Ziggo Sport. Ziggo Sport verstrekt geen zakelijke licenties voor het vertonen van Formule 1 wedstrijden in jouw (horeca)zaak. Formeel mag dit dus niet. Het valt ook niet onder je Videma-licentie."

Bekijk in context

6 Reacties 6
Hatolex
Expert
Expert
  • 678Posts
  • 30Oplossingen
  • 321Likes

@Ouden123 Dat klinkt behoorlijk ambitieus moet ik zeggen, maar ik geef je 0,0 % kans dat dit gaat lukken. Het gedoe met rechten is een juridisch oerwoud. Daarbij komt dat ZIGGO de rechten niet heeft, zij heeft alleen het recht om het op TV te brengen.

Ouden123
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En de rechten om het op TV te brengen is dan weer anders als de TV op een groter doek aan te sluiten (bioscoop)?

Waarom zijn soms zulke simpele dingen zo moeilijk

AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 681Likes

Dan zal je toch echt contact moeten opnemen met Liberty Media, niet met Ziggo 🙂 Iets dergelijks is recent nog wel georganiseerd

Steefb
Expert
Expert
  • 12311Posts
  • 2371Oplossingen
  • 4453Likes

Misschien hier wat informeren ?

KHN | Licenties voor zakelijk tv-gebruik | Videma

Nick999
Expert
Expert
  • 3916Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes

Weinig kans :

"

Uitzenden Formule 1 in jouw zaak

De uitzendrechten van de Formule 1 zijn in handen van Ziggo Sport. Ziggo Sport verstrekt geen zakelijke licenties voor het vertonen van Formule 1 wedstrijden in jouw (horeca)zaak. Formeel mag dit dus niet. Het valt ook niet onder je Videma-licentie."

AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 681Likes

Helaas juist niet:

De uitzendrechten van de Formule 1 zijn in handen van Ziggo Sport. Ziggo Sport verstrekt geen zakelijke licenties voor het vertonen van Formule 1 wedstrijden in jouw (horeca)zaak. Formeel mag dit dus niet. Het valt ook niet onder je Videma-licentie. (...) Let op: Videma vertegenwoordigt geen betaalkanalen zoals ESPN (voorheen FOX Sports) en Ziggo Sport. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.