JohnvV

Level 5
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes

F1 TV Pro app op de Nextbox?

Goedemiddag, mijn vraag is komt er ook een F1 TV Pro app in de app store van de Ziggo nextbox. 

Of wordt er een F1 TV zender toegevoegd aan het Ziggo sport totaal pakket dat zou denk ik wel makkelijk zijn alvast bedankt voor de reacties

 

Uitgelicht
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Reacties
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi John, een F1 TV app voor de Mediabox Next staat niet op de planning voorlopig. Deze app wordt ook niet door ons ontwikkeld, dus bugs kan ik ook niet doorgeven.

33 Reacties 33
Michael anker

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goede vraag van JohnvV,

Maar ik heb een ander probleem met de (F1 tv app) en dat is dat de races in het archief niet tevoorschijn komen?
Hebben meerdere mensen hier ook last van en is er een oplossing voor?
Het vreemde is als ik via de webbrowser inlog (formula1.com) met de zelfde inlog gegevens dit probleem zich niet voordoet en ik gewoon alles in het archief kan zien dus het lijkt aan de app te liggen?

JohnvV
Topicstarter
Level 5
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes

Ik ervaar ook meerdere problemen met de F1 TV app.

Als ik hem op Nederlands wil zetten lukt dat wel maar ga je uit de app en ga je er daarn weer in dan staat het weer op Engels m.a.w hij houdt de jouw gemaakte instellingen niet vast.

Sommige pagina's die ik wil openen geeft hij een 404 error.

Michael anker

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie en we kunnen wel stellen dat de app nog niet naar behoren werkt op dit moment en dus voorlopig aangewezen zijn om via de webbrowser te kijken.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi John, een F1 TV app voor de Mediabox Next staat niet op de planning voorlopig. Deze app wordt ook niet door ons ontwikkeld, dus bugs kan ik ook niet doorgeven.

JohnvV
Topicstarter
Level 5
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes

Kan F1 TV Pro app dan niet vanuit de Google play store doorgekoppeld worden naar de nextbox. 

En de F1TV Pro als tv zender toevoeging aan het Ziggo sport totaal pakket is ook aantrekkelijk om nieuwe klanten binnen te halen en de trouwe bestaande klanten te behouden gemak dient de mens.

Alvast bedankt 

Met vriendelijke groet. 

John.

Ferdieb

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Die zou ik ook graag willen of inderdaad streamen naar de box. Ik vraag me af of ziggo hierop wil inzetten ivm. betaald abonnement met viaplay. Echter die is behoorlijk duurder.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@JohnvV  schreef:

Kan F1 TV Pro app dan niet vanuit de Google play store doorgekoppeld worden naar de nextbox. 

En de F1TV Pro als tv zender toevoeging aan het Ziggo sport totaal pakket is ook aantrekkelijk om nieuwe klanten binnen te halen en de trouwe bestaande klanten te behouden gemak dient de mens.

Alvast bedankt 

Met vriendelijke groet. 

John.


Beide opties zullen om meerdere redenen niet gebeuren. 

Nuvoke80

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Mark, het is ondertussen 2jaar later en nu zeer actueel en gewenst. Zijn er ondertussen plannen om de F1TV app toe te voegen aan de mediabox next app store?

Alvast bedankt,

Robbert

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Gokje van mij. Nee er zijn geen plannen in die richting .

cbetman

Level 5
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Helemaal mee eens Robbert, ondertussen stuk actueler en wenselijker geworden.
Ik stem 'voor' de app op de Next 😀

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Voor alle app’s welke niet geïnstalleerd staan op de Mediabox Next zijn er meer dan genoeg tussenoplossingen (of zelfs betere) om tóch via de gewenste  streamingdiensten te kunnen kijken. Bijkomend voordeel is dat je dan niet afhankelijk bent van Ziggo en je eigen plan kunt trekken.

René next niks

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toch altijd via ziggo f1tv gehad.

en zou het graag willen. Maar jullie willen niet eens voor je klanten dit regelen.

is dat omdat jullie iets met Via plee geregeld hebben? Die heb ik een jaar gehad en een en al ellende. Vooral als je wil kijken wanneer het jou uitkomt.

dus doe er iets mee voor je klanten die dit graag willen hebben een eigen keuze 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@René next niks  het gaat er niet alleen om of Ziggo de provider dit wil.

 

De organisatie achter F1TVPRO moet zelf die app voor de Next laten ontwikkelen. Die zullen daar de kosten niet voor over hebben.

René next niks

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het was toch ook op de horizon box?

moet niet moeilijk zijn.

wil ik wel ontwikkelen. Dus kom maar op.

PJD_

Level 10
  • 424Posts
  • 6Oplossingen
  • 335Likes

Weinig kans, F1 TV heeft de app voor de Android smart TV ook uit de store gehaald, enige wat je kan doen is streamen of via via de app voor mobiel sideloaden, F1 TV is natuurlijk van de F1 organisatie en die mogen niet teveel concureren met viaplay die de rechten voor nederland heeft verworven van diezelfde organisatie tegen veel te veel eurootjes.

Garihd

Level 16
  • 2021Posts
  • 72Oplossingen
  • 1105Likes

Die app op de mediabox XL? Niet zover ik dat kan terugvinden 



.

 

Ad416

Level 6
  • 97Posts
  • 1Oplossingen
  • 29Likes

F 1 TV Pro op Apple TV en klaar is kees werkt Geweldig

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dat heb ik vorig jaar maart al geschreven.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Wim C.  schreef:

Dat heb ik vorig jaar maart al geschreven.


Ehhhh ... inderdaad 👍, maar herhaling is niet erg. Want niet iedereen leest én onthoudt alles 🤔 !

Zo zouden 'we' b.v. bij iedere AOP melding, kunnen verwijzen naar .... , maar dat werkt natuurlijk ook niet 😉.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic