Hoi lieve mensen van de community
Ik wil chat contact met een medewerker maar als ik op het chat icoontje druk komt er niks
Push berichten al aan gezet cookies verwijderd mischien heb iemand de oplossing
Alvast bedankt voor het meedenken
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je het via https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly proberen?
dat werkt niet buiten openingstijden en dan word ik weer naar de ap terug gestuurd en daar werkt het dus niet ik snap het beste is tijdens openingstijden maar dan ben ik meestal aan het werk maar bedankt voor het mee denken
Nu je toch op de Community zit, zou je ook hier je vraag of probleem kunnen zetten. Zit je ook niet vast aan werktijden want de Community is 24/7 geopend.😀
Je kunt dagelijks bellen van 8:00 tot 20:00. https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact .
Met je vaste telefoon van Ziggo 1200 (gratis).
Via mobiele telefoon: 0900-1884 (standaard kosten per minuut)
De chat via de app van Vodafone / Ziggo is 24/7 bereikbaar. Dat zou tenminste zo moeten zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.