ARNOLDGROEN

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Disney+ via Mediabox XL en Next

Waarom kunnen we nog geen Disney+ bekijken via de mediabox Next en XL van ziggo, terwijl alle andere diensten wel bekeken kunnen worden. Het zou fijn zijn als we dit ook kunnen bekijken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Bedankt voor jouw bericht en welkom op de Ziggo Community @ARNOLDGROEN
De wens voor een Disney+ app is bij ons bekend.  Vooralsnog liggen er geen plannen in het verschiet.

Mocht dit veranderen, zullen wij dit uiteraard groots aankondigen. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Omdat het maken en toevoegen van een app niet zomaar gaat.

Er zijn meerdere partijen bij betrokken, die dan toestemming moeten geven.

En dan spelen er ook nog financiële belangen.

 

Tevens hebben de boxen geen ''open source'' besturingssysteem wat het maken van apps ook bemoeilijkt.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

wel zou een moderator de feedback voor Disney+ doorzetten naar de juiste afdeling maar of het ooit op de next beschikbaar komt is niet zeker

 

 

verwacht niet dat er nog nieuwe apps voor de mediabox xl beschikbaar komen 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Bedankt voor jouw bericht en welkom op de Ziggo Community @ARNOLDGROEN
De wens voor een Disney+ app is bij ons bekend.  Vooralsnog liggen er geen plannen in het verschiet.

Mocht dit veranderen, zullen wij dit uiteraard groots aankondigen. 

Quasi1979

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank voor de grootse aankondiging. Na een tweede chromecast te hebben aangeschaft om disney te kijken kom ik er per toeval achter dat 11 dagen geleden Disney Plus is toegevoegd op de Ziggo Next. 
Al jaren op dit forum aan het lijntje gehouden met wijd uiteenlopende reacties van ziggo: Ja hoor. Er zijn gesprekken gaande met Disney, Nee, dat komt nog lang niet. Ja hoor, er zijn plannen begin 2021 Disney app  uit te rollen op ziggo-box, enz.enz. 
Thuis krijg ik brieven van ziggo waar ik nix mee kan en waar enkel schouderklopjes aan ziggo zelf staan. 
en nu, zonder enige communicatie, eindelijk Disney op de box. Begrijp me niet verkeerd, ik ben er blij mee. Maar van diverse moderators van Ziggo totaal uiteenlopende berichten (verzinsels) en de reactie van Jiri dat er groots aangekondigd wordt zodra beschikbaar… Laat me niet lachen. Jullie schrijven gewoon wat jullie denken dat de klant wil horen. 

Uitgelicht topic