Opgelost! Ga naar oplossing.
Arnold1310 wrote:
Het is zelfs niet eens te bekijken via een app op een Samsung tv
Gandalfnl2000 wrote:Arnold1310 wrote:Zeker wel. Alleen op geselecteerde 2018 modellen en 2019 modellen.
Arnold1310 wrote:Gandalfnl2000 wrote:Arnold1310 wrote:Zeker wel. Alleen op geselecteerde 2018 modellen en 2019 modellen.
Ik kan m niet vinden op mijn tv van april 2019
Lupaie wrote:
Daar was ik al bang voor. Heb bij de eerste aankondiging al gevraagd hier op het Ziggo forum of ze er klaar voor waren of er in ieder geval bezig mee zijn. Je krijgt dan geen antwoord.
In een ideale wereld zou je aanbieder nu meteen zeggen:
"Hey, we zijn helemaal niet verrast door dit nieuws. We zagen het aankomen en we zijn er ook helemaal klaar voor. Je kunt Disney+ nu direct bekijken via Ziggo Next".
vasco_nl wrote:
Natuurlijk leuk als het kan werken op een mediabox. Netflix werkt (nu) ook hierop. Echter heb ik ook al de nukken van dit soort aanbieders gezien. Netflix trok bijvoorbeeld de stekker uit de Wii streamdienst. Iedereen met een Wii kon ineens niet meer kijken op de TV. Gevolg Chromcast kopen en nu kan ik alles van mijn mobiel streamen naar de TV. Zit men niet vast aan de nukken van de aanbieders meer die stekkers uit projecten trekken.
Disney+ vind ik nu al erg leuk (ben erg fan van Disney films, met name wat deze man vroeger heeft gemaakt en hoe hij dat deed) en de kinderen zijn er ook erg blij mee. Streamen gewoon vanaf de mobiele app via Chromecast op de TV inclusief surround geluid. Niks wachten of het op een willekeurig apparaat gaat worden ondersteunt en voor hoelang voordat ze de stekker dan weer eruit trekken.
ChrisH81 wrote:
Dus ik zou maar een beetje haast maken met die app voordat men overstapt naar andere aanbieders die de app wel aanbieden. Het is voor mij in ieder geval een dealbreaker.
Gandalfnl2000 wrote:vasco_nl wrote:
Natuurlijk leuk als het kan werken op een mediabox. Netflix werkt (nu) ook hierop. Echter heb ik ook al de nukken van dit soort aanbieders gezien. Netflix trok bijvoorbeeld de stekker uit de Wii streamdienst. Iedereen met een Wii kon ineens niet meer kijken op de TV. Gevolg Chromcast kopen en nu kan ik alles van mijn mobiel streamen naar de TV. Zit men niet vast aan de nukken van de aanbieders meer die stekkers uit projecten trekken.
Disney+ vind ik nu al erg leuk (ben erg fan van Disney films, met name wat deze man vroeger heeft gemaakt en hoe hij dat deed) en de kinderen zijn er ook erg blij mee. Streamen gewoon vanaf de mobiele app via Chromecast op de TV inclusief surround geluid. Niks wachten of het op een willekeurig apparaat gaat worden ondersteunt en voor hoelang voordat ze de stekker dan weer eruit trekken.
Een Chromecast is een willekeurig apparaat en ook daar zou in theorie Disney de app van kunnen verwijderen als Google en Disney om de een of andere reden gebrouilleerd zouden raken. Er is altijd een willekeurig apparaat nodig om Disney+ te kunnen kijken. Of dit nu een Google Chromecast, een Sony TV of een Apple smartphone is. Als Disney+ zo verschrikkelijk ingeburgerd is dat haast iedereen het wil hebben komen ze wellicht zelf wel met een streaming kastje en word al het andere waardeloos voor Disney+ streamen. Gebeurt natuurlijk niet maar zou theoretisch kunnen. ?
vasco_nl wrote:Gandalfnl2000 wrote:Een Android toestel kan zelf casten. Kan elke app op mijn TV tonen. Hoeft dus niet direct vanuit de app ondersteund te worden. Daarbij is Chronecast en Apple TV wereldwijd groter dan Ziggo dus veel intersanter voor deze diensten om te ondersteunen.vasco_nl wrote:
Gandalfnl2000 wrote:Arnold1310 wrote:Zeker wel. Alleen op geselecteerde 2018 modellen en 2019 modellen.