arnolein

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Disney+ app aan Mediabox Next toevoegen

willen jullie aan de tv apps disney+ toevoegen op de mediabox next?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Update december 2022: Goed nieuws! De Disney+ app is vanaf nu beschikbaar bij Ziggo. Je leest er hier alles over.

 

Goedenavond @arnolein, welkom op de Community! 
 

Ik begrijp heel goed dat je deze app ook op de Mediabox Next zou willen zien. Zoals @RoWi. heeft aangegeven moeten hiervoor afspraken gemaakt worden tussen beide partijen. Momenteel zijn er geen plannen bekend dat de Disney+ app toegevoegd zal worden, maar zeg nooit nooit!   Ik heb in ieder geval je wens doorgegeven. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat kan enkel in wederzijds overleg. Dat zelfde geld voor de Prime Video app en de aanwezige Netflix en Youtube apps.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Update december 2022: Goed nieuws! De Disney+ app is vanaf nu beschikbaar bij Ziggo. Je leest er hier alles over.

 

Goedenavond @arnolein, welkom op de Community! 
 

Ik begrijp heel goed dat je deze app ook op de Mediabox Next zou willen zien. Zoals @RoWi. heeft aangegeven moeten hiervoor afspraken gemaakt worden tussen beide partijen. Momenteel zijn er geen plannen bekend dat de Disney+ app toegevoegd zal worden, maar zeg nooit nooit!   Ik heb in ieder geval je wens doorgegeven. 

Doowie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

In overleg vraag ik mij ten zeertse af. Ik verwacht dat Disney eisen stelt. Ditzelfde geldt voor mijn laptop met Windows of Linux. Daar hoeven ze geen afspraken te maken met de verschillende fabrikanten. Disney wil maar al te graag hun app overal geinstalleerd hebben, want dan krijgen ze meer klantjes. Het beschikbaar stellen ligt mijns inziens bij Ziggo. Een kwestie van de Disney app uitrollen en bij de tijd blijven. 

Verwijderd account
Niet van toepassing

De genoemde rede  is onzin, 

Op elke willekeurige mediaspeler te koop op internet kan het wel

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

dat het technisch mogelijk is snap ik zeker

alleen je hebt ook te maken met content afspraken

Doowie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Je moet toch gewoon inloggen in de app met je gegevens van het Disney+ abonnement. Dat maakt het toch niet anders of je nu op een Ziggo box of een slimme TV inlogt.

Ziggo gaat meer klanten verliezen doordat ze niet mee gaan in de tijd aan glasvezel concurenten. Nu moet ik nog zien of die op dit vlak net zo slecht meedenken met hun klanten.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

Dat maakt het toch niet anders of je nu op een Ziggo box of een slimme TV inlogt.

 

voor de eind-gebruiker niet nee

maar voor ziggo qua licenties wel

 

 

happy

Level 8
  • 226Posts
  • 8Oplossingen
  • 49Likes

Je ziet portalproviders zoals Fire TV, Android Google TV, Ziggo en Apple TV vechten om de functie van show starter, zoals zenders/omroepen en streamingdiensten nu onderhandelen over een plekje op een decoder of device naast web/app

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Verwijderd account @Doowie 

Even iets nuance op mijn eerdere bericht. Het is Disney die de app aan Ziggo moet leveren. Aangezien de liberty global boxen op een Linux variant draaien zal het voor Disney nog niet interessant genoeg zijn hun app hierop beschikbaar te maken.

 

Ps @Doowie er is nog geen enkele mij bekende Nederlandse provider die de Disney+ app beschikbaar heeft.

Er is 1 uitzondering dat is youfone puur en alleen omdat deze een Android box beschikbaar stelt.

 

Wereldwijd gezien zijn Android, IOS en Fireos naast Tizen van Samsung en LG webos de meest verspreide OS systemen. En Ziggo lees Liberty Global vind Tizen ook niet interessant genoeg om Ziggo Go op beschikbaar te stellen ondanks hun markt aandeel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic