Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Be rt wrote:Die laten anderen fouten maken 😉
Mensen die veel doen maken veel fouten, mensen die weinig doen maken weinig fouten, ik ken ook mensen die geen fouten maken.
RX-Men-8 wrote:Ik zou die tussendoor inderdaad loskoppelen. Kan het ook niet storen 😉
Ethernet tussen Connect Modem en Horizon nog loskoppelen tussendoor? Maakt in deze situatie denk ik niet uit.
RX-Men-8 wrote:Haha, sja, grote kans dat je het zelf veroorzaakt hebt :stuck_out_tongue_winking_eye: , maar zoals Bert zegt, alleen mensen die niks doen maken geen fouten :smile:
OK geef mij de schuld maar als ik hem ge-bricked heb 😄
Be rt wrote:
gdroos1 Live TV zou geen issue moeten zijn met het thuisnetwerk al dan niet in gebruik.
Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de Mediabox XL op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Zwak, Goed of Uitmuntend is.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.