Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @d de groot!
Ik snap dat die melding niet ideaal is. Ter bescherming van het netwerk zit dit erop. Ik durf niet te zeggen dat dit in de toekomst gaat veranderen ja of nee.
EnergieBoy wrote:
Hoi Quiet_Wildcard
Wat grappig, zoiets zou je verwachten op een mobieltje en alleen op een touchscreen als je via 4G of zo kijkt. Maar niet als je via WiFi kijkt, of doe je dat niet?
ik zie dat dit bericht van 2018 is maar ik heb hier dus last van sinds de laatste grote update. ik kijk dus tv via ziggo go op mijn pc via kabel en na 2 uur zegt hij dus :ben je nog aan het kijken
bevestig dat je door wilt gaan met kijken,
anders stopt de video na 60 seconde om onnodig dataverbruik te voorkomen, dit is dus vervelend omdat ik 2 pc's heb en dus moet opstaan om naar de pc te lopen waar ik tv op kijk om dat aan te klikken dat ik nog kijk, deze tekst begrijp ik op een telefoon als je via 4 of 5 g aan het kijken bent maar niet op een pc via kabel en er is geen optie om dit uit te zetten. zouden jullie deze optie kunnen toevoegen bvd D de Groot
Hi @d de groot!
Ik snap dat die melding niet ideaal is. Ter bescherming van het netwerk zit dit erop. Ik durf niet te zeggen dat dit in de toekomst gaat veranderen ja of nee.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.