Is het mogelijk om de Crunchyroll app toe te voegen aan de app store van de ziggo next / mini box?
Mvg, Michael
Opgelost! Ga naar oplossing.
Template heeft gelijk. Crunchyroll zal bij Liberty Global een development kit moeten aanvragen en zelf de app ontwikkelen en ter test aanbieden.
De vraag is dus niet alleen wil Liberty/Ziggo dit het is eerder de vraag of Crunchyroll hier in wil investeren.
@Mmoraal mijn advies investeer in een 'echte' mediaspeler die door hun wordt ondersteund.
https://www.crunchyroll.com/en/devices/
Het 'probleem' met de Next(Mini) is dat er niet eindeloos app aan de bibliotheek kunnen worden toegevoegd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wie weet in de toekomst mocht Ziggo dit oppakken door een Community Moderator, die dit kan doorzetten naar de juiste afdeling, en dit wordt doorgegeven. Kan er misschien gekeken worden of het mogelijk ja of nee, dit hangt van vele factoren af, is niet zomaar even een App die je op de Next en de Mini zet, er komt meer bij kijken.
Maar het idee is goed en altijd handig te vermelden. Er zal over enkele dagen vast een Medewerker dit oppakken en doorzetten.
@Dave Die App is toch van Sony. Wellicht moet Ziggo dat met Sony regelen
@Template Ik weet niet van wie de App is, maar gaat er om kan de Next en de Mini dit hebben met de Inhoud van het platform wat ze draaien. Er zal een script voor een App gemaakt moeten worden, dat kost tijd, en wil Liberty Global dit wel. Is niet alleen Ziggo maar ook Liberty Global die mee beslist wat wel en niet komt.
Ik denk niet dat ie gaat komen het is een Game Platform en alle Games zijn nu juist van de Media Box af. op de XL na.
@Mmoraal schreef:Is het mogelijk om de Crunchyroll app toe te voegen aan de app store van de ziggo next / mini box?...
Hallo,
ik snap uw wens om een app toe te voegen, tot Ziggo's multi media apparaat ( kuch ). Maar helaas, zo multimedia is dat apparaat niet.
Anders gezegd : Ziggo bepaald welke app er op komt en u kan wensen wat u wilt 😉. Ziggo zal waarschijnlijk weer antwoorden met : ...blabla...misschien...blabla...in de toekomst...blabla..., maar die kans is in werkelijkheid nihil. Of Crunchyroll moet met heel veel geld aankomen of de helft van Ziggo's klanten zouden ook Crunchyroll willen, beiden zeer onwaarschijnlijk.
@Dave Crunchy Roll is geen game platform. Het is een streaming dienst van Sony (doordat Sony het gekocht heeft) met anime en Japanse series, in de originele taal met Amerikaanse Engels ondertiteling, sommige anime is ook met Amerikaanse dub erop beschikbaar.
@Pasi schreef:
@Mmoraal schreef:
Is het mogelijk om de Crunchyroll app toe te voegen aan de app store van de ziggo next / mini box?...
Hallo,
ik snap uw wens om een app toe te voegen, tot Ziggo's multi media apparaat ( kuch ). Maar helaas, zo multimedia is dat apparaat niet.
Anders gezegd : Ziggo bepaald welke app er op komt en u kan wensen wat u wilt 😉. Ziggo zal waarschijnlijk weer antwoorden met : ...blabla...misschien...blabla...in de toekomst...blabla..., maar die kans is in werkelijkheid nihil. Of Crunchyroll moet met heel veel geld aankomen of de helft van Ziggo's klanten zouden ook Crunchyroll willen, beiden zeer onwaarschijnlijk.
Antwoord niet gelezen die ik hier heb staan, is een vraag.
@Dave schreef:Antwoord niet gelezen die ik hier heb staan, is een vraag.
Natuurlijk lees ik jouw antwoorden, want die zijn ( bijna 😉 ) altijd het lezen waard 👍.
Maar, met zinnen als "...Wie weet in de toekomst...", "...kan er misschien gekeken worden..." en "...Maar het idee is goed en altijd handig te vermelden..." wordt m.i. een veel te positief antwoord gegeven.
Dat komt overigens er dicht bij mijn voorspelling wat Ziggo zou gaan zeggen, namelijk : "......blabla...misschien...blabla...in de toekomst...blabla..."
Laten we elkaar niet voor de gek houden, weten allebei toch dat die kans nihil is !
Template heeft gelijk. Crunchyroll zal bij Liberty Global een development kit moeten aanvragen en zelf de app ontwikkelen en ter test aanbieden.
De vraag is dus niet alleen wil Liberty/Ziggo dit het is eerder de vraag of Crunchyroll hier in wil investeren.
@Mmoraal mijn advies investeer in een 'echte' mediaspeler die door hun wordt ondersteund.
https://www.crunchyroll.com/en/devices/
Het 'probleem' met de Next(Mini) is dat er niet eindeloos app aan de bibliotheek kunnen worden toegevoegd.
Bedankt voor het meedenken, inmiddels is Crunchyroll beschikbaar gemaakt op de Samsung en LG tv's.
En de nieuwe nederlandse goanime.nl website van Periscoop film is ook live en te benaderen via de tv webbrowser 👍🏻
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.