happy

Level 8
  • 226Posts
  • 8Oplossingen
  • 49Likes

Community profile: Meer info-mogelijkheden?

Zou Mijn instellingen - Ziggo Community meer device / brand / type / OS family / version / browser vakjes kunnen krijgen voor alle platformen? Ik raak zelfs bij wifi de draad kwijt 😣

9 Reacties 9
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Bedoel je hier bij de apparaten die we gebruiken?

Screenshot_20220612-083125_Chrome~2.jpg

happy
Topicstarter
Level 8
  • 226Posts
  • 8Oplossingen
  • 49Likes

Inderdaad, daar zouden best wat meer devices kunnen worden uitgevraagd, zoals telefoons, tablets, smart TV's en IoT apparaten

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Met als doel dat we ( de helpers) meteen inzage hebben in de spullen bij de klant thuis?

happy
Topicstarter
Level 8
  • 226Posts
  • 8Oplossingen
  • 49Likes

Ik denk dat dat beperkt zou moeten worden tot de community Ziggo moderators, en alleen met hele expliciete toestemming per gebruiker/klant. Ik zie bijvoorbeeld best wat nieuwe draadjes over Ziggo Go op hele specifieke brand/type/OS/versions na de laatste update waar het mogelijk toegevoegde waarde zou kunnen bieden op de intake, assessment en validatie.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Zit iets in, meestal wordt er een verzamel topic geopend waar dat soort informatie wordt gevraagd. Het valt mij tegen dat er nog geen sticky topic is gemaakt. In verband met de Ziggo Go update.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @happy

Ik snap je punt. En in 1e instantie denk ik meteen "jaaa. Goed idee!". Maar ik weet ook dat hier intern wel vaker over gedacht is en ook wel dingen getest zijn. Wanneer er een hoop in te vullen is, kan dat mensen ook ontzettend afschrikken. Zelfs als het niet verplicht is om in te vullen. En dat willen we natuurlijk voorkomen. We willen het aanmaken van een account en topic laagdrempelig houden. 

@RoWi.  Ook dat snap ik. Er zijn echter veel verschillende zaken mbt ZiggoGO. Er is wel een duidelijk overkoepelend topic dat door ons is aangemaakt. Maar het is ook niet handig als iedereen zijn/haar bericht daaronder zet. De issues zijn namelijk flink uitlopend en soms is het dus een stuk makkelijker als die in aparte topics aan bod komen. 

happy
Topicstarter
Level 8
  • 226Posts
  • 8Oplossingen
  • 49Likes

Helder, het zit natuurlijk al een beetje verstopt onder persoonlijke informatie, maar ik kan me voorstellen dat het afschrikt, zelfs met een prefixed listing om te kiezen. Wel goed om te zien dat onder diagnostische gegevens in Ziggo Go nu zoveel informatie wordt getoond.

happy
Topicstarter
Level 8
  • 226Posts
  • 8Oplossingen
  • 49Likes

Het zou ook niet voor nieuwe users beschikbaar horen te zijn, maar bv voor de gedreven raadgevers en hogere badges.

happy
Topicstarter
Level 8
  • 226Posts
  • 8Oplossingen
  • 49Likes

Je zou zeggen dat die informatie beschikbaar is als er wordt ingelogd met een Mijn Ziggo SSO account 🤗

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic