Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij ons hetzelfde geval, weken geleden gemeld bij Ziggo, tegelijk ook telefonisch doorgegeven door andere flatbewoners, en nog steeds is het niet gerepareerd.
@MW1973 de schade kan ook rechtstreeks worden gemeld bij de betreffende afdeling:
Leuk idee, maar dan moet ik gegeven invoeren van "het bedrijf dat grond- of andere werkzaamheden uitvoert". Verplichte invoervelden. Beetje jammer weer.
@MW1973 top dat je dit inderdaad even wil delen. Echter, we hebben wel (ongeveer) de locatie nodig waar dit kastje zicht bevind. Anders wordt het zoeken naar een speld in een hooiberg.
Alvast dank voor je moeite!
Dat heb ik vier geleden al gedaan in een link die ik hier kreeg toegestuurd. Het was via die link alleen zichtbaar voor moderatoren.
@MW1973 ik wil je dolgraag geloven maar zelf zie ik het niet staan. Dus bij deze, vriendelijk en nederig; heb je aub voor mij de locatie van de kast die stuk is? De straatnaam + plaats en ter hoogte van welk huisnummer ongeveer?
Beste Jacob, waar kan ik dat melden zodat het niet openbaar zichtbaar is?
Plaats de gegevens alleen zichtbaar voor moderators tussen haakjes achter je eigen gegevens in:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Die link bevat mijn gegevens. Dat is wat ik weken geleden heb gedaan.
Daar kan je dus tussen haakjes de juiste locatie achter plaatsen, te weten postcode en bij welk huisnummer.
@MW1973 je eigen gegevens hoeven niet de locatie van het euvel te zijn. Maar het kan wel, dus ook dan horen we dit graag!
Het is een flatgebouw. Het dichstbijzijnde huisnummer is 452. Is dat voldoende info?
@MW1973 daarmee kan ik verder!
Dank voor de informatie en het delen, de vervolgstappen zijn in gang gezet.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.