martwoutnl

Level 15
  • 1369Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes

Bij serie niet alleen nieuw seizoen maar ook seizoen ervoor

Soms, zoals nu met Ray Donovan, wordt van een serie alleen het nieuwe seizoen beschikbaar gesteld. Is het mogelijk om voortaan ook het seizoen ervoor erbij te voegen zodat mensen of een eventueel ontbrekend seizoen kunnen zien of even hun geheugen kunnen opfrissen.
4 Reacties 4
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Mart,

Ik verwacht dat die al beschikbaar zijn geweest, maar dat het contract is afgelopen. Dan worden ze er weer afgehaald namelijk. Om te weten welke films en series bijna gaan verdwijnen, kun je dit topic in de gaten houden.

Groet,
Evert
martwoutnl
Topicstarter
Level 15
  • 1369Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes
Evert wrote:
Hoi Mart,

Ik verwacht dat die al beschikbaar zijn geweest, maar dat het contract is afgelopen. Dan worden ze er weer afgehaald namelijk. Om te weten welke films en series bijna gaan verdwijnen, kun je dit topic in de gaten houden.

Groet,
Evert


Klopt. Op verzoek van Anne H Ziggo moest ik dit als suggestie voor de toekomst hier vermelden. Dus als dan seizoen B erop komt dat dan seizoen A er ook nog is. Nu is dus bij Donovan het nieuwe seizoen er wel maar omdat er maar 1 seizoen wordt geplaatst, kan ik het gemiste vorige seizoen niet zien. Daarom lijkt me handiger om dan 2 seizoenen beschikbaar te stellen zodat je nog een mogelijkheid krijgt het vorige seizoen te zien. Op Netflix is hij er ook niet.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ah, ik snap het! Inderdaad een goeie tip! :thumbsup_tone3:
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Helemaal top dat je het hier hebt geplaatst! Zo kan iedereen meelezen en meedenken.

Ik realiseer me nu wel dat om lekker aan seizoen 4 te beginnen, je seizoen 3 nog even wil checken. Maar iemand die met seizoen 3 begint heeft dan eigenlijk seizoen 2 nodig etc.

Wanneer ik op YouTube zoek naar "recap" vind ik wel samenvattingen van verschillende seizoenen. Dat is misschien een idee? Weet iemand ook of de producenten van series dit zelf maken?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic