w.kieboom

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij het installeren van de Ziggo Next Mini krijg ik steeds foutcode CS1011 Abonnement niet herkend

Bij het installeren van de Ziggo Next Mini krijg is steeds foutcode CS1011 met de mededeling Je abonnement wordt niet herkend. Wat is de oplossing?

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@w.kieboom welkom hier, goed dat je even aan de bel trekt. Met een nieuw apparaat verwacht je vanalles, maar natuurlijk geen foutcode.

Sorry daar ook voor! 

Het euvel is bekend, je bent wat dit aangaat niet de enige. Er spelen kuren met de activatie en daar wordt hard aan gewerkt. Wordt vervolgt, het komt goed!

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@w.kieboom en zo zijn we weer enkele dagen verder. Zou je aub eens willen kijken en proberen wat de stand van zaken is? Kan je de Next Mini nu wel koppelen? 

Uitgelicht topic