Stippie

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Appstore spotify

Graag Spotify toevoegen aan de appstore de 34 apps die er nu in staan is ronduit  ....... en totaal geen afspiegeling van het aanbod, of heeft dit met geld te maken. meerderen hebben hier klachten over.

8 Reacties 8
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Stippie  schreef:

Graag Spotify toevoegen aan de appstore de 34 apps die er nu in staan is ronduit  ....... en totaal geen afspiegeling van het aanbod, of heeft dit met geld te maken. meerderen hebben hier klachten over.


De aanbieder van een app zal hier toestemming voor moeten geven, het is doorgaans een zaak van beide partijen die overleggen. Persoonlijk mis ik het nut van een muziek app op een apparaat die bedoelt is om TV te kijken.

34 apps op de Next klinkt als vrij veel.

Stippie
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sinds de update van de XL box (waar alle radio zenders op zaten, ook Spotify) moet je ook op dat apparaat naar de radio luisteren.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Klopt, ik vind het ook een vreemde ontwikkeling dat je nu radio moet luisteren via een app, en niet via de 800 reeks. Ik zag dat Deezer er ook tussen staat, dat spotify er eerder wel tussen stond wist ik niet. Ik weet wel dat youtube ook niet meer beschikbaar is op de XL.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

zover ik weet heeft spotify nooit op de mediabox xl en next gestaan.

 

of de app ooit naar de xl en next komt is niks bekent over als die er komt dan kun je dat lezen op het community 

maar voor zo app beschikbaar komt moet ziggo een contact tekenen met spotify om de app te mogen aanbieden

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8989Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Stippie,

 

Zeker een goede suggestie! Spotify heeft nog nooit op onze Mediaboxen gestaan, dus je bent deze niet kwijt voor zover ik weet. Mogelijk heeft je TV er zelf een app voor? Uiteraard evalueren we altijd ons aanbod op dit gebied en kijken we naar nieuwe mogelijkheden, maar zoals in dit topic al wordt aangegeven zijn we hier van meerdere factoren en partijen afhankelijk.

 

Ik hoop voor nu dat je ook aan de nieuwe radio-functie weet te wennen en van je favoriete radio-station kan blijven genieten 🙂

Stippie
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ben er alleen niet blij mee dat ik om naar de radio te luisteren de hele dag de tv aan moet hebben, ik snap niet waarom de 800 kanalen weg zijn.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Stippie  schreef:

Ik ben er alleen niet blij mee dat ik om naar de radio te luisteren de hele dag de tv aan moet hebben, ik snap niet waarom de 800 kanalen weg zijn.


De TV hoeft niet aan, althans als je een extern audio set gebruikt, het is wel onhandig om nu van kanaal te wisselen, kortom ik zie de 800 serie ook graag terugkeren.

DemonEyezNL

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Eerlijk gezegd zie ik dat niet gebeuren. anders had Spotify tegelijk met Deezer bij de initiele uitrol er wel op gestaan.

Verder is de Deezer app behooooorlijk uitgeklede variant van de standaard versie, De app leest  alleen je userdata/library in en speelt het af. ( ook met premium account )  
De  Dance Tripping TV app was wel gelijk vanaf de Next uitrol beschikbaar (helaas bij opstarten direct een foutmelding : met er is iets mis gegaan. we lossen het zsm op, na 12 maanden van een update voorzien.
(je bent afhankelijk wanneer en of de app-eigenaar zijn product van een fix voorziet.)

En heeft Spotify Connect geen vereisde Bluetooth nodig  op devices die deze dienst mogen draaien.
Valt de Nextbox zoiezo af.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic