Ik zou graag een app als favoriet in willen stellen naast de kanaalnummers van de TV zenders
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ja, ik wil ook de apps kunnen organizeren.
Het simpelst zou zijn, net als bij "Radio" waar je in ieder geval een balk met "laatst gebruikt" krijgt.
Nog mooier zou zijn om een favorieten lijst te kunnen maken.
Nu zijn het er nog 36, binnen kort zijn het er 136, zoals bij mijn Samung TV.
Dat is geen zoeken meer, maar op mijn TV kan ik ze op de favorietenbalk zetten.
Graag een antwoord over wat we hier kunnen verwachten.
@CPV Kies home, en scroll naar beneden, dan kom je bij de laatst gebruikte apps.
Dank je, dat had ik nog niet gezien.
Ik bedoel, als ik zie hoe het aantal apps op mijn Samsung TV is gestegen, zou het bij Ziggo binnenkort ook wel eens erg onoverzichtelijk kunnen worden.
@CPV schreef:Ik bedoel, als ik zie hoe het aantal apps op mijn Samsung TV is gestegen, zou het bij Ziggo binnenkort ook wel eens erg onoverzichtelijk kunnen worden.
In de app bibliotheek van een Samsung staan er mischien een flink aantal maar die staan gelukkig niet allemaal geïnstalleerd een zeker niet op de app hub. Dat is toch een significant verschil met het app menu van de Next zover ik daar afbeeldingen van heb gezien.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.