Bigpapa

Level 10
  • 483Posts
  • 4Oplossingen
  • 217Likes

Animo om ondertitels grootte aan te passen (Mediabox Next)

Wilde vragen of er een hoop gebruikers zijn die de ondertitel van de Next ook te klein vinden.
Met deze poll wil ik kijken of er animo is om de ondertitel bij films etc aan te passen aan grote en kleur?
Gelieve geen discussie beginnen maar alleen antwoord geven of je het er mee eens bent of niet.
Als er veel animo voor is wil ik kijken of Ziggo daar een verandering in wilt brengen.
Hoe meer mensen dit willen hoe eerder Ziggo daar aan kan beginnen.
30 Reacties 30
ZiMarc

Level 5
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Die tekst is wèl van belang @Bigpapa  Als er een fatsoenlijk font zou worden gebruikt dan waren de ondertitels nu al behoorlijk leesbaar. Ook voor mensen zonder oogproblemen is de leesbaarheid nu namelijk slecht.

zoggi

Level 1
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

mee eens, zelf kunnen instellen zou natuurlijk helemaal perfect zijn, of waar je ze op het scherm wilt hebben, boven of onder, of dat je er eventueel ook nog een zwarte balk achter kunt plakken, zodat witte tekst, niet in een per ongeluk witte achtergrond verdwijnt, of dat je de kleur van je letters kan aanpassen.

ZiMarc

Level 5
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

@zoggi Klopt, zou handig zijn om zelf een vast font in te stellen. Ik was er inmiddels al achter dat het iets te maken heeft met de fontinfo die op de hd-npo zenders wordt meegestuurd door de omroep zelf. Bij de niet hd npo zenders is het font namelijk prima, alleen kun die je niet kiezen op de Next box. Maar ja, Ziggo doet volgens mij toch nagenoeg niets met alle opbouwende kritiek hier op het forum. Ik vermoed dat er op zeker moment gewoon een Next2 wordt gelanceerd met hopelijk minder onhandigheden en bugs.

Haan0099

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Misschien beetje een andere richting op gedacht maar je kunt het ook oplossen door een speciale box tussen je tv en decoder te plaatsen. Vergroot de ondertiteling tot 2 keer en verbetert contrast. Zie vo-box.nl

Uiteraard jammer dat je een apart boxje nodig hebt maar het werkt wel voor alle zenders en content 

apelgrim

Level 5
  • 58Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

Ja

Fennie

Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Grotere ondertitels zou echt heel fijn zijn. Netflix kan het ook, videoland weer niet, veel frustratie bij mijn partner dus.

inkvrouw

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ja behoefte aan!

 

HeiZi

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zou een zeer welkome mogelijkheid zijn.

Jampie57

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hey ik ben slechtziend en voor mij zijn ze ook te klein graag de mogelijkheid om ze groot te zetten bij Netflix kan dat namelijk wel

Automatisch

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Zou geweldig zijn, zoals Netflix

aj.dekoning

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Zou graag lettergrootte van de ondertitels kunnen instellen. Nu vaak te klein.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic