MC-Roos

Level 4
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Amazone prime app. op de ziggo Next decoder.

Toen begin vorig jaar Amazon prime in Nederland op de markt kwam werd er hier in de community al enkele malen de vraag gesteld “of de suggestie gedaan” om de Amazone Prime video app toe te voegen aan het Next menu.
Toen werd er menigmaal geantwoord dat als er hier voldoende verzoeken voor zouden binnenkomen deze wens aan het ontwikkelteam zou worden doorgegeven om te bekijken of dit zo snel mogelijk was te realiseren.
We zijn nu echter intussen al weer een heel jaar verder voordat de eerste verzoeken hier op de Ziggo community werden geplaatst, en alle voorgaande verzoeken zijn in de tussenliggende periode reeds netjes gearchiveerd.
Maar er is nog steeds geen nieuws, laat staan dat er al een update van het app menu met de gewenste uitbreiding is uitgevoerd. 

Dus de vraag is simpel: Hoe staat het hier intussen mee ???

En het standaard antwoord van de Ziggo helpdesk; heeft u wel eens van een Google chromecast of ziggo GO gehoord, is uiteraard een leuke tussen oplossing. Maar ik heb (en ik denk met mij vele andere) toch het liefst zoveel mogelijk toepassingen in een en het zelfde media apparaat en met een enkele afstandsbediening. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Pssst. Al gezien? 🙂 *klik* 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @MC-Roos

 

De vraag is hoe het hiermee staat. En het teleurstellende antwoord; er zijn nog geen concrete plannen. 

De wens is doorgezet en inderdaad allang duidelijk. Dat de wens er is betekent echter niet dat het altijd (meteen) ook uitgevoerd kan worden. Ik sluit niet uit dat de app er ooit komt, maar momenteel zijn er nog geen concrete plannen over bekend. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Bizar is dat wel het veel nieuwere  Discoveryplus wordt toegevoegd, als gevolg van een overeenkomst tussen VodafoneZiggo en de Discovery, inc.

https://www.vodafoneziggo.nl/nieuws/vodafoneziggo-en-discovery-kondigen-nieuwe-samenwerking-aan-incl...

 

 

MC-Roos
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

@RoWi. 

Ja en wat helemaal grappig is, dat ze dus in de reactie aangeeft dat de wetenschap tot deze wens veelvuldig bekend en aangegeven is bij het ontwikkel team. 
Maar dat er dus in de tussentijd hoogst waarschijnlijk geen prioriteit aan is geschonken of dat er ook maar enige effort in is gestoken.

En dan wel vervolgens het gegeven antwoord op de vraag markeren als:  geaccepteerde oplossing.


Hoe serieus neem je dan nog de inbreng van je klanten? 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Tja het toevoegen van apps is een wisselwerking. Het feit dat Discovery blijft bij Ziggo, en niet vertrekt zoals bij Canal Digital dat zegt mij genoeg. 

 

Dit is het enige antwoord wat mogelijk is vandaar de geaccepteerde oplossing, genoeg klanten die Disneyplus toegevoegd willen zien ook dat is als pasen en pinksteren op een dag vallen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Pssst. Al gezien? 🙂 *klik* 

Uitgelicht topic