Yolanda1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alle apparaten uitloggen Ziggo Go

Is het onderhand al mogelijk om alle gebruikers uit te loggen van Ziggo Go? Heb namelijk 3 weken geleden m'n wachtwoord gewijzigd maar iedereen draait nog vrolijk mee op mijn abonnement..... 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Yolanda1 en een warm welkom op de Community,

Super dat je met deze vraag een topic bent gestart op dit forum. Ik zie dat je al de nodige handreikingen gekregen hebt van @Bert en @Chris1974. Is het inmiddels gelukt de gebruikersnaam en wachtwoord aan te passen van het Mijn Ziggo (Ziggo Go) account? Na het wijzigen van de gegevens zullen apparaten waarop de oude gebruikersgegevens nog opgeslagen staan uitgelogd worden. Hierdoor kun je weer inloggen op de apparaten die je wenst te gebruiken.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Nee, dat is helaas nog niet mogelijk.

Het lijkt erop dat dat tot 4 weken kan duren.

Chris1974

Level 4
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

@Yolanda1 Dit kan nog steeds niet helaas. Heb je ook al geprobeerd je gebruikersnaam aan te passen ? Misschien triggert dit dat anderen sneller eruit gegooid worden.

Yolanda1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Chris1974 Nee dat heb ik nog niet geprobeerd! Ik ga dat eens proberen. Bedankt voor de tip 🙂

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Yolanda1 en een warm welkom op de Community,

Super dat je met deze vraag een topic bent gestart op dit forum. Ik zie dat je al de nodige handreikingen gekregen hebt van @Bert en @Chris1974. Is het inmiddels gelukt de gebruikersnaam en wachtwoord aan te passen van het Mijn Ziggo (Ziggo Go) account? Na het wijzigen van de gegevens zullen apparaten waarop de oude gebruikersgegevens nog opgeslagen staan uitgelogd worden. Hierdoor kun je weer inloggen op de apparaten die je wenst te gebruiken.

Chris1974

Level 4
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Hoi @Yolanda1 kan je me laten weten of het gewerkt heeft en hoelang het heeft geduurd voordat de anderen uitgelogd zijn ? Bedankt !

Uitgelicht topic