Beste
jeroen25 Ziggo is al aardig bezig met vernieuwen en zekers betreft sommige dingen, in je profiel kan je aanklikken, Wil je op de hoogte blijven van de laatste trends, dan krijg je 1 keer per maand een nieuwsbrief van de Community.
Glasvezel zijn ze mee bezig in Utrecht als proef, en wie weet in de toekomst. Kan zelf ook niet wachten tot dit gebeurt.
Klantenservice is gratis voor Ziggo leden, als je met 1200 belt vanaf je huistelefoon. En via de Webcare Facebook en Twitter kan je gratis contact leggen met Ziggo.
Dan heb je ook de optie via deze community om je bericht kwijt te kunnen.
Haar scherp beeld op je TV dat is er al, en als het er niet is, kan er altijd even gekeken worden naar je aansluiting door even wat persoonlijke vragen.
Monteurs worden nauwkeurig door Ziggo opgeleid en ze zullen zekers intern cursussen krijgen en op de hoogte gehouden worden van de laatste snufjes en nieuwtjes, daar zal het niet aan Liggen, daar is Ziggo heel bewust in.
Hoop dat dit je vragen al een beetje doen gerust stellen en anders zien we ze graag op de Community.