Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb een idee voor jullie
Dat jullie een systeem gaan ontwikkelen dat iedereen zelf ze eigen afspraak kan plannen voor monteur en zelf tijden bepalen en zelf bepalen welke dag
Dat is voor iedereen beter dan hele dag thuis wachten op de monteur
Ik zou bij mediaboxnext
Nog toevoegen willen
Zoals
Als je iets hebt opgenomen in de cloud kan je het via de mediaboxnext niet verwijderen dat hoord natuurlijk wel zo te zijn
Ik zou ook graag willen zien welke radio zenders er zijn zichtbaar maken
Mensen hadden klachten over
Dat er op de ultra HD aansluiting geen beeld kwam bij mediaboxnext
Dat Is niet de bedoeling
Wanneer gaan jullie echt 4k ultra HD beeld kwaliteit leveren
Ik vindt als jullie met de toekomst internet komen GIGANET
Mag het zelfde prijs blijven vindt ik
Waarom meer betalen nergens voor nodig
Voor bestaande klanten die al snelle abonnement hebben mogen jullie
Het gewoon gratis omzetten vindt ik
Ik vindt dat er echt iets meer scherper beeld kwaliteit mag komen
Glasvezel beeld kwaliteit kristal helder
GIGANET de toekomst van glasvezel
Ik vindt dat jullie meer voordelen voor vaste klanten mogen gaan doen
Ziggo magazine introduceren Per post op naam van de klant
Voor alle ziggo klanten iets nieuws
Ziggo muziek ziggo HBO GO ook voor alle ziggo klanten
Ziggo bioscoop films voor alle ziggo klanten die Ziggo abonnement hebben
Ziggo internet valt weg mag niet
Jeroen25 schreef:
Ik heb een idee voor jullie
Nou kan ik wel zo'n systeem invoeren, maar daar heb jij niks aan.
“Als je iets hebt opgenomen in de cloud kan je het via de mediaboxnext niet verwijderen dat hoord natuurlijk wel zo te zijn”
Dat kan wel degelijk via de Home knop en dan bewaard en het vlak meer OK klikken, dan krijg je een rij waar je kunt verwijderen en er zijn nog meer mogelijkheden als je op de info pagina staat van de opname.
“Waarom meer betalen nergens voor nodig “
“Het gewoon gratis omzetten vindt ik”
“Voor alle ziggo klanten iets nieuws “
“Ziggo muziek ziggo HBO GO ook voor alle ziggo klanten”
“Ziggo bioscoop films voor alle ziggo klanten die Ziggo abonnement hebben”
Dat kan allemaal geregeld worden, maar gaat wel het abonnement omhoog en daar zijn waarschijnlijk meer mensen niet mee eens dan wel, het moet uit de lengte of breedte komen.
======================================================
“Ziggo internet valt weg mag niet”
Hoe heb je op dat moment verbinding?
Via Wifi of via een netwerkkabel?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...