Afscheid en bedankt

Hallo,

Ik wil graag delen dat het gras bij de buren wel groener lijkt maar niet altijd is. Ben in een overgangsperiode tussen 2 providers en heb bij beide nu en abo. Het abo bij Ziggo loopt af en ben aan een nieuw avontuur begonnen. Nu leek het allemaal rozengeur en maneschijn maar is het nu al drama. Bij de aansluiting door een monteur werd geconstateerd dat het nieuwe modem al stuk te zijn. Later nog veel meer issues en nog steeds geen goede verbinding maar wel optimaal internet. Duurt ook een week voor er weer een monteur bij een voor hen nieuwe klant komt. En tot die tijd moet ik me maar redden en het op zien te lossen met schoolgaande, gamende kinderen en TV kijkende vrouw.

Ik wil hier graag aangeven dat het mooi lijkt maar ook elders niet alles in 1 keer goed gaat. bezint eer ge begint en kijk vooral wat je hebt en niet wat je mist.

Verder vond ik het erg leuk om dit forum te volgen en heb een hoop kunnen leren en van de moderators van Ziggo goede support hier gekregen, wat ik niet van vele helpdesk medewerkers kan zeggen. Allen bedankt en het gaat jullie goed. Ben nog even bij Ziggo en wellicht kom ik weer terug.

FandeGraaf
Raadgever
  • 82Reacties
  • 4Oplossingen
  • 28Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Hey goedenavond @FandeGraaf

Dank voor je bericht! Super fijn om te lezen dat je het leuk vond om de Community te volgen en ook veel hebt geleerd. Jij ook bedankt voor alles, we hebben ook zeker van jou geleerd! Ik hoop dat er zonneschijn komt na de regen bij je nieuwe avontuur en anders weet je ons te vinden! Wie weet tot ziens 

Bekijk in context

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2936Reacties
  • 263Oplossingen
  • 528Likes
1 Reactie 1

Hey goedenavond @FandeGraaf

Dank voor je bericht! Super fijn om te lezen dat je het leuk vond om de Community te volgen en ook veel hebt geleerd. Jij ook bedankt voor alles, we hebben ook zeker van jou geleerd! Ik hoop dat er zonneschijn komt na de regen bij je nieuwe avontuur en anders weet je ons te vinden! Wie weet tot ziens 

Bekijk in context

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2936Reacties
  • 263Oplossingen
  • 528Likes