Pv2088

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Achtergrond in menu met o.a. tv gids en tv apps

Gisteren toen ik YouTube opende voor mijn zoontje van 2,5 om met hem met hem een filmpje te kijken werd hij verrast door een achtergrond van de film venom let there be carnage. 

Hij is hier iets van geschrokken. Nu zou ik graag een optie willen zien om in het menu de achtergrond uit te schakelen of wat kind vriendelijks. (Ziggo logo of mooie natuur foto)

Ik snap dat jullie reclame willen maken voor beschikbare films maar niet alles is geschikt voor de jonge oogjes.

Bijgevoegd, afbeelding welke leek op de venom achtergrond en een foto van het menu van gisteravond

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1796Posts
  • 201Oplossingen
  • 543Likes

Goedemiddag @sebas14 en @Pv2088, ik snap dat kinderen hier van schrikken. Ik zelf vind dit ook geen fijn aanzicht. We hebben het doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling en dit zou niet meer voor mogen komen, excuses. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
sebas14
Expert
Expert
  • 460Posts
  • 10Oplossingen
  • 241Likes

Hier hetzelfde verhaal gisteren en vanochtend. De kids begonnen er ook al over.

Dit is hier al de 2x dat het gebeurd met een afbeelding die niet geschikt is voor jonge kijkers.

Nu is hij inmiddels weg.

Denk hier even over na Ziggo!

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1796Posts
  • 201Oplossingen
  • 543Likes

Goedemiddag @sebas14 en @Pv2088, ik snap dat kinderen hier van schrikken. Ik zelf vind dit ook geen fijn aanzicht. We hebben het doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling en dit zou niet meer voor mogen komen, excuses. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.