K_Hlo

Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes

12x doorspoelen optie mist

Sindskort in het bezit van de Next box. Erg fijn, werkt soepel en snel. Helaas mis ik wel de optie om met snelheid 12x te spoelen, zoals beschikbaar was bij de Horizon XL. Daar ging het zoeken in stappen van 2,4,6,12,30 oid. Nu alleen 2,6,30. Zou fijn zijn als er nog een stap tussen 6 en 30 wordt toegevoegd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Hi K_Hlo, wanneer je deze optie vaak gebruikte, dan snap ik dat je deze nu mist. De Mediabox Next werkt net weer even anders. Je kan met de pijltjestoetsen op de afstandsbediening gaan 'scrollen' om verder te gaan in een opname. Een andere optie is om Voice Control te gebruiken. Daarin kan je het volgende aangeven 'Skip x minuten/seconden' of 'Vooruitspoelen'.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Volgens mij was dat er ook, maar sinds kort niet meer ....
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Mijn voorkeur gaat uit naar 2 4 8 16 32 64
K_Hlo
Topicstarter
Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes
Rene F wrote:
Volgens mij was dat er ook, maar sinds kort niet meer ....


Hmmm, dat zou jammer zijn. Maar misschien komt het weer terug in een volgende update. Zou erg fijn zijn.
K_Hlo
Topicstarter
Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes
Be rt wrote:
Mijn voorkeur gaat uit naar 2 4 8 16 32 64


Sluit ik mij bij aan trouwens.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Hi K_Hlo, wanneer je deze optie vaak gebruikte, dan snap ik dat je deze nu mist. De Mediabox Next werkt net weer even anders. Je kan met de pijltjestoetsen op de afstandsbediening gaan 'scrollen' om verder te gaan in een opname. Een andere optie is om Voice Control te gebruiken. Daarin kan je het volgende aangeven 'Skip x minuten/seconden' of 'Vooruitspoelen'.
K_Hlo
Topicstarter
Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes
Dank Marianne Ziggo. Hopelijk komt er wel een logische tussenstap in het spelen, want het verschil tussen 6 en 30 is wel erg groot.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic