Hier lees je voor verschillende situaties de stappen die nodig zijn om lekker radio te luisteren.
Hoe luister ik digitale radio met de Mediabox Next?
Hoe luister ik Digitale Radio met de Mediabox XL?
Alle radiozenders vind je namelijk makkelijk terug in de handige Radio App! De makkelijkste manier om snel naar je favoriete radiozenders te luisteren is door de Spraakbediening van de mediabox te gebruiken.
Hoe luister ik Digitale Radio op mijn tv met een CI+ module?
Zet je tv aan en zap naar kanaal 1801. Omdat je een CI+ module hebt maak je gebruik van het uitgebreide TV abonnement. Je hebt de beschikking over de kanalen 1801 tot en met 1902. In het online overzicht van alle radiozenders, zet je er dus een 1 voor. Dit is een voorbeeld: Radio 2 - 802, vind je dus op kanaal 1802.
Hoe luister ik Digitale Radio op mijn tv zonder mediabox en modules?
Zet je tv aan en zap naar kanaal 1801. Wanneer je tv toestel DVB-C geschikt is vind je hier NPO Radio 1. Je hebt de beschikking over de kanalen 1801 tot en met 1902. In het online overzicht van alle radiozenders, zet je er dus een 1 voor. Dit is een voorbeeld: Radio 2 - 802, vind je dus op kanaal 1802.
Hoe luister ik digitaal naar mijn lokale omroepen?
Afhankelijk van je gemeente vind je jouw lokale omroepen op de kanalen 1915 tot en met 1924. Op de Mediabox XL zijn dit de kanalen 915 tot en met 924. Heb je een Mediabox Next? Dan vind je alle radiostations via de Radio Portal.
Veel luisterplezier!
Meld je eerst aan om een reactie toe te voegen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.