Let op: De vernieuwde snelheden zijn vanaf 2 oktober beschikbaar. Haal de stekker van het modem uit het stopcontact en doe deze er na 60 seconden weer in. Het modem pikt vanzelf je nieuwe internetsnelheid op. Als je je modem niet reset, dan wordt je snelheid vanaf november automatisch verhoogd. Daar hoef je niets voor te doen.
Elk jaar werken we aan het vergroten van de capaciteit van ons glasvezel-kabel netwerk. Omdat we blij zijn met jou als klant, geven we dit jaar voor de tweede keer een verhoging van je internetsnelheid, en deze keer met een forse stap.
Bij welke particuliere pakketten gaat de internetsnelheid omhoog?
Pakket | Huidige snelheid | Nieuwe snelheid |
Basic | 50/25 Mbps | 100/25 Mbps |
Start | 100/30 Mbps | 200/30 Mbps |
Start XXL | 200/30 Mbps | 400/40 Mbps |
Complete | 400/40 Mbps | 500/50 Mbps |
Max | 600/50 Mbps | 600/60 Mbps |
Giga | 1000/75 Mbps | 1000/100 Mbps |
Bij welke zakelijke pakketten gaat de internetsnelheid omhoog?
Pakket |
Huidige snelheid |
Nieuwe snelheid |
Start |
200/40 Mpbs |
400/50 Mpbs |
Complete |
600/60 Mpbs |
600/70 Mpbs |
Giga/Premium |
1200/100 Mpbs |
1200/120 Mpbs |
Wat moet ik doen om de snelheidsverhoging te krijgen?
De vernieuwde snelheden zijn vanaf 2 oktober beschikbaar. Haal de stekker van het modem uit het stopcontact en doe deze er na 60 seconden weer in. Het modem pikt vanzelf je nieuwe internetsnelheid op. Als je je modem niet reset, dan wordt je snelheid vanaf november automatisch verhoogd. Daar hoef je niets voor te doen.
Wat kan ik doen als ik na november nog niet de juiste snelheid heb gekregen?
Mocht je na november nog niet over de juiste snelheid beschikken, herstart dan het modem en check de snelheid.
Is mijn modem geschikt voor deze hogere snelheid?
Vrijwel alle modems zijn geschikt. Heb je toch nog een ouder modem die de nieuwe snelheid niet ondersteunt? Dan hoef je géén contact op te nemen met Ziggo. Heb jij namelijk een ouder modem? Dan word je geïnformeerd en zorgen we ervoor dat je het nieuwe modem voor november in huis hebt.
Heb je een vraag of opmerking? Laat dan een berichtje achter.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.