Marianne
Community Developer
Community Developer

Het beste van SkyShowtime bij Ziggo

Vanaf afgelopen najaar is de streamingdienst SkyShowtime volledig inbegrepen bij een TV Max-abonnement en beschikbaar als extra tv-pakket voor klanten die internet van Ziggo met Vodafone of hollandsnieuwe combineren. 

🎥🍿 - Movies en Series L heet voortaan SkyShowtime
🎥🍿 - Movies en Series XL heet voortaan SkyShowtime & TV Zenders Plus

Meer weten? Hier lees je alle info!

< Dit is er veranderd > 

Wat is SkyShowtime precies? 
SkyShowtime is een nieuwe streamingdienst waar wereldberoemde studio's samenkomen: Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios en Peacock. De unieke catalogus barst van de spannende en boeiende films en series, van nieuwe en exclusieve titels tot je favorieten van vroeger en nu. SkyShowtime heeft films en series voor kinderen en gezinnen, maar ook waargebeurde verhalen en documentaires.

< Naar het complete SkySkowtime overzicht >

FAQ

Ik maak momenteel gebruik van een ander gratis extra tv-pakket? Hoe zet ik dit om naar SkyShowtime?
Combineer jij het internet van Ziggo met Vodafone of hollandsenieuwe? Dan kun je gebruik maken van de Volop extra voordelen. Dit pas je gemakkelijk aan via Mijn Ziggo: 

< Kies je gratis tv-pakket >

Hoe kan ik SkyShowtime kijken?

Mediabox
Heb je een Next Mini of Mediabox Next? Dan kijk je gemakkelijk via de SkyShowtime-app op de box. Je vindt de SkyShowtime-app onder 'APPS', in het entertainmentmenu of met de stembesturing. SkyShowtime heeft ook een eigen kanaalnummer op de Next Mini en Mediabox Next, namelijk kanaal 157.

Andere apparaten
SkyShowtime ondersteunt verschillende apparaten zoals smartphones, webbrowsers en smart-tv's. Bekijk het volledige overzicht op de website van SkyShowtime.

Heb jij nog vragen of wil je graag je een kijktip delen? Laat dan gerust een berichtje achter! 

Altijd op de hoogte

• Tips van Ziggo
  • Software updates
  • Tech nieuws

Altijd op de hoogte

• Tips van Ziggo
  • Software updates
  • Tech nieuws
436 Reacties
Meldingen
Aan Uit