Sander
Community Developer
Community Developer

Disney+ app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo

Vanaf 12 december heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van Disney+. Naast de exclusieve Disney films, series en Originals bieden ze ook alle films en series van Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic en Star aan. 

Heb je al een abonnement van Disney+? Log dan eenvoudig in met je huidige accountgegevens. Heb je nog géén abonnement? Dan zijn er twee manieren om je te abonneren op Disney+. Dit kan via Mijn Ziggo met 5% korting of rechtstreeks bij Disney+.  Als je Disney+ bij Ziggo bestelt, betaal je de abonnementskosten van je Disney+-abonnement via je Ziggo rekening met 5% korting. Dat is mooi voordelig en wel zo makkelijk om het overzicht te bewaren. Als je via Disney+ bestelt, betaal je direct aan Disney+. In beide gevallen kun je genieten van de Disney+-app op je Next Mini of Mediabox Next.

FAQ

De Disney+ app start niet op en blijft op zwart scherm staan. Wat kan ik doen?

Het kan wat langer duren dan dat je gewend bent voordat de app is opgestart. Tijdens het opstarten blijft het scherm zwart waardoor het lijkt dat de box is vastgelopen. Om deze verwarring te voorkomen werken we momenteel aan een laadscherm. 

Hoe stel ik ondertiteling in op de Disney+ app? 

Lees de instructies op de helppagina van Disney+ en stel eenvoudig de ondertiteling in. 

Werkt de Disney+ app ook op de Mediabox XL?

Omdat de Mediabox XL te weinig opslagruimte heeft, werkt de Disney+ app alléén op de Mediabox Next en de Next Mini. 

Krijgt de Disney+ app ook een eigen kanaalnummer?

Ja, de Disney+ app vind je vanaf 15 december terug op kanaalnummer 155. 

Hoeveel streams kan ik tegelijk bekijken?

Met een Disney+ abonnement kijk je op maximaal 4 apparaten tegelijk. Het gebruik van Disney+ op de Mediabox Next of de Next Mini is dus één stream. 

Wat is de maximale doorgifte van de Disney+ app via de Mediabox Next en de Next Mini?

De maximale beeldkwaliteit is in 4K-UHD met HDR ondersteuning. Dit is natuurlijk wel afhankelijk van de aangeboden films en series en of je eigen apparatuur geschikt is.

Wat kost een Disney+ abonnement?

Met Disney+ Standaard krijg je al een uitgebreide kijkervaring zonder reclame, maar voor nog meer kwaliteit en extra functies is er Disney+ Premium.  Voor het overzicht hebben we alle details voor jou op een rijtje gezet:

Disney+ Standaard met reclame: €5,99 per maand

• Reclame
  • Beeldkwaliteit tot 1080p Full HD
  • Streamen op 2 schermen tegelijk
  • Geluid tot 5.1 surround sound

Disney+ Standaard: €9,99 per maand

• Geen reclame
  • Beeldkwaliteit tot 1080p Full HD
  • Streamen op 2 schermen tegelijk
  • Geluid tot 5.1 surround sound

Disney+ Premium: 13,99 per maand

• Beeldkwaliteit tot 4K UHD en HDR
  • Streamen op 4 schermen tegelijk
  • Geluid tot Dolby Atmos voor de ultieme ervaring

Als ik Disney+ opzeg, blijft mijn profiel dan bestaan? En zo ja, voor hoelang?

Als je Disney+ opzegt en je abonnement loopt via Ziggo, kun je binnen 12 maanden je Disney+ account weer opnieuw activeren.

Heb je nog een vraag of opmerking? Laat dan gerust een reactie achter!

Altijd op de hoogte

• Tips van Ziggo
  • Software updates
  • Tech nieuws

Altijd op de hoogte

• Tips van Ziggo
  • Software updates
  • Tech nieuws
39 Reacties
Meldingen
Aan Uit