Sander
Community Developer
Community Developer

Alle 4K-geschikte videoapparatuur heeft toegang tot de 4K-functionaliteit

De 4K-functionaliteit is vanaf nu ook beschikbaar op de CI+ module op DVB-C. Hiermee kun je met een CI+ module (incl. smartcard), een 4K-tv en het juiste zenderpakket in 4K/UHD genieten van jouw favoriete 4K-uitzending. Om de meest optimale kijkervaring te waarborgen adviseert Ziggo het gebruik van de Mediabox Next. Deze mediabox biedt de meest complete kijkervaring met mogelijkheden zoals 4K-beeldkwaliteit, terugkijken, 360 kijken op al je schermen en Voice Control via je afstandsbediening.

Wat heb ik nodig om 4K/UHD via CI+ te kunnen kijken?
Hiervoor heb je een voor 4K/UHD geschikte televisie nodig, een abonnement op een zenderpakket waarin de 4K/UHD zenders beschikbaar zijn en een CI+ module met Ziggo smartcard.

Welke kanalen zenden jullie momenteel uit in 4K/UHD en welk abonnement heb ik daar voor nodig?

4K zender Abonnement
Ziggo Sport 4K Minimaal TV Start
Ziggo 4K/UHD Events Minimaal TV Start
ESPN UHD ESPN Compleet
*Let op: Love Nature 4K wordt via IP uitgezonden en is daarom alléén beschikbaar op de Mediabox Next

Kan ik op mijn tweede tv zonder CI+ module of Mediabox Next ook de 4K/UHD zenders in 4K bekijken?
Nee, het ongecodeerde signaal blijft in HD.

Waarom bieden jullie nu wel 4K via CI+ aan?
Om de meest optimale kijkervaring te waarborgen adviseert Ziggo het gebruik van de Mediabox Next. Deze mediabox biedt de meest complete kijkervaring met mogelijkheden zoals 4K-beeldkwaliteit, terugkijken, 360 kijken op al je schermen en voice control via je afstandsbediening. Nu Ziggo de nieuwe ACM-beleidsregel implementeert, komt de 4K-functionaliteit vanaf 28 januari ook beschikbaar op de CI+ module voor DVB-C.

Wanneer breiden jullie het 4K aanbod verder uit?
Ziggo biedt klanten toegang tot hun favoriete content, waarbij gemak en de beste kijkervaring voorop staat. Zodra we meer nieuws hebben over andere uitbreidingen van ons 4K-aanbod laten we dat uiteraard weten aan onze klanten.

Altijd op de hoogte

• Tips van Ziggo
  • Software updates
  • Tech nieuws

Altijd op de hoogte

• Tips van Ziggo
  • Software updates
  • Tech nieuws
30 Reacties
Meldingen
Aan Uit