Ziggo verhoogt de internetsnelheden
We merken dat internet nu onmisbaar is in onze samenleving. Het wordt steeds intensiever gebruikt. Live online TV kijken, gamen, videobellen en met meerdere mensen tegelijk thuiswerken zijn slechts en...
Gisteren kreeg ik een e mail van Ziggo dat voor alle testers de nieuwe smart wifi feature actief is gezet. Echter als ik via de link in de e-mail naar besloten testgroep wil gaan, krijg ik in het rood toegang geweigerd en dat ik niet voldoende rechten zou hebben.
Moet ik me nog ergens apart aanmelden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Frank_P
Ik had jou gisteren al een uitnodiging gestuurd voor de besloten groep.
Hier zou je en een privébericht van moeten hebben ontvangen én een uitnodiging.
Wil je het nog eens bekijken en ons laten weten of je er nu wel in komt?
@mathijse
Ik heb je een uitnodiging gestuurd voor toegang tot de besloten groep.
ik heb hetzelfde probleem dat hij aangeeft dat ik geen toegang heb als ik op link in de mail klik
Ik heb de mail ook gekregen en kom er ook niet in.
Ik heb ook hetzelfde probleem dat hij aangeeft dat ik geen toegang heb als ik op link in de mail klik
Ik zie deze groep niet bij mijn test groepen staan en ook via de link uit de eerdere mail krijg ik de melding dat ik niet voldoende rechten heb om deel te nemen.
Goedemiddag @Janneman52
Ik heb je zojuist een uitnodiging gestuurd voor de besloten groep. Nadat je de uitnodiging aanvaard, heb je toegang tot deze groep.
Goedemiddag @Frank_P
Ik had jou gisteren al een uitnodiging gestuurd voor de besloten groep.
Hier zou je en een privébericht van moeten hebben ontvangen én een uitnodiging.
Wil je het nog eens bekijken en ons laten weten of je er nu wel in komt?
De uitnodiging is nu ontvangen en heb hem geactiveerd. Kan er nu in
Hi, is het niet slimmer om de juiste link naar de tester te sturen. Nu moet iedereen hier vragen om toegang?
Heb de uitnodiging gekregen bedankt.
Heb alleen metteen een vraag ik woon in de hoeksewaard oud upc gebied dus dan staat de functie nog niet aan toch?
Groet Geert Pieter
Ik kom ook niet in de besloten groep
We merken dat internet nu onmisbaar is in onze samenleving. Het wordt steeds intensiever gebruikt. Live online TV kijken, gamen, videobellen en met meerdere mensen tegelijk thuiswerken zijn slechts en...