jacveld
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Doe jij mee met de nieuwe software test?

Deze e-mail kreeg ik zojuist.

Ik heb een Mediabox XL met software versie 4.29 en vraag mij af of ik ook moet upgraden met b.v. verlies van opnames etc etc

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 42288Reacties
  • 2423Oplossingen
  • 8911Likes

Er vindt geen verlies van opnames en geplande opnamen plaats.

Alleen de werkende 4.29 software wordt vervangen voor b.v. 4.30 of 4.31 enz., precies zoals het tot nu toe gebeurde met de updates.

Alleen heb je met de updates nieuwe mogelijkheden en zijn oude fouten voor een deel hersteld.

Lees even goed dit topic door, want nieuwe test software kan ook wel eens niet helemaal goed gaan, daar test je tenslotte voor om nog niet opgemerkte en verborgen fouten te vinden, maar er wordt ook gevraagd om actief deel te nemen aan de test door ervaringen te melden en mee te werken aan vragenlijsten.

Software testen op je Mediabox XL? Geef je nu op! - Ziggo Community

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 42288Reacties
  • 2423Oplossingen
  • 8911Likes

Er vindt geen verlies van opnames en geplande opnamen plaats.

Alleen de werkende 4.29 software wordt vervangen voor b.v. 4.30 of 4.31 enz., precies zoals het tot nu toe gebeurde met de updates.

Alleen heb je met de updates nieuwe mogelijkheden en zijn oude fouten voor een deel hersteld.

Lees even goed dit topic door, want nieuwe test software kan ook wel eens niet helemaal goed gaan, daar test je tenslotte voor om nog niet opgemerkte en verborgen fouten te vinden, maar er wordt ook gevraagd om actief deel te nemen aan de test door ervaringen te melden en mee te werken aan vragenlijsten.

Software testen op je Mediabox XL? Geef je nu op! - Ziggo Community

Bekijk in context