marcel19661

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ziggo mail werkt niet op outlook app

hallo. al een paar maanden werkt mijn ziggo mail op Android smartphone niet goed. ontvang wel mail maar kan niet verzenden. door abonnement verlenging nieuwe smartphone. nu werkt mail helemaal niet meer. alles ingesteld volgens instellingen ziggo site maar krijg melding verbinding mailserver is verlopen. zowel bij POP als IMAP. heb dus hulp nodig . gebruik outlook omdat ik ook op mijn laptop daarmee werk en mail in verschillende mapjes opberg. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Helaas werkt dit sinds vorig jaar oktober al niet goed bij Ziggo en KPN mail.

Microsoft werkt aan een oplossing en ik begreep dat er eind volgende week een update aan zit te komen.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Helaas werkt dit sinds vorig jaar oktober al niet goed bij Ziggo en KPN mail.

Microsoft werkt aan een oplossing en ik begreep dat er eind volgende week een update aan zit te komen.

marcel19661
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dank je wel Bert voor reactie.

wachten de update van microsoft maar af dan.

 

KalloeGH

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Bert,

is de update al uit, want ook ik heb dit probleem!!!!

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Ik merk het nog niet en zojuist werd op dit forum weer een vraag gesteld waarom Outlook op Android met Ziggo niet werkt.

Toine42

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op het MS forum heel veel klachten hierover, maar geen reactie van MS te ontdekken. Dus dat van die update zal ook wel een fata morgana zijn. 

 

NaPlu

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook ik loop vast met Ziggo mail gekoppeld aan Outlook.

Het account toevoegen is een fluitje van een cent, maar als ik het uitprobeer (ik stuur berichtje via werkmail naar mijn Ziggo mail), dan ontvang ik op mijn telefoon geen (geluids)melding en er is ook geen badge-app pictogram zichtbaar.... Ik zie het pas als ik Outlook daadwerkelijk open.

Meldingsinstellingen al diverse malen gecontroleerd, maar alles staat goed.

 

Werkmail en hotmail-account doen het prima, ook nooit problemen meer gehad.

 

Update:

Account verwijderd en nogmaals toegevoegd.... af en toe krijg ik wél een melding, maar het duurt wel "lang" tijd tussen verzenden en daadwerkelijk ontvangen.... Althans, wat is 'lang' in de huidige snelle maatschappij.

Miov

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb ditzelfde probleem. Ik begrijp hieronder dat het aan Microsoft ligt. Wellicht stomme vraag, maar hoe komt het dat het dan nog wel steeds werkt op mijn oude GSM, maar niet op mijn nieuwe GSM ? Is er nog een andere oplossing voor ? Heel vervelend als je in je Ziggo email moet zijn onderweg.

KalloeGH

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas merk ik ook hetzelfde op mijn oude gsm. Heb na een tijdje het wederom geprobeert en de installatie van Outlook verliep zonder problemen! Zou zeggen probeer het van tijd tot tijd overnieuw; wel heel vreemd moet ik toegeven!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@Miov Oude account installaties bleven wel werken, nieuwe account installaties werkten niet.

Er is een nieuwe Outlook update uitgerold waar alles weer werkt.

Zorg dat je de nieuwste versie hebt uit de Play Store.

Miov

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ahh vandaar dat het op mijn oude GSM nog wel werkt.

Op de nieuwe gsm: Ik heb die van 24 aug er op staan, er is geen nieuwere versie. (Android)

Uitgelicht topic