leuk dat ik hier toevallig keek bij beichten op het forum ,echt mijn mening ik vind de site heel onoverzichtelijk.
IK weet niet waar ik zoeken moet .
Mijn advies maak een legenda in een tabel .
ik zie een belletje ik open het ,klik op de melding en zie geen relevante die mij aangaan.
Nu ook weer zie boven , mijn kopje staat er niet bij, zet gewoon { wat anders }
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
ben je opzoek naar een specifiek topic ?
Fijn dat jullie nu datum er bij zetten ,weet je meteen dat het geen bericht is van een jaar terug .
@BEERTJE wrote:Fijn dat jullie nu datum er bij zetten ,weet je meteen dat het geen bericht is van een jaar terug .
Fijn dat je @anoniemforum antwoord gaf
Hallo @BEERTJE,
Het spijt me dat je bepaalde functies niet lekker vindt functioneren. Het is me echter nog niet helemaal duidelijk waar je precies op doelt. Zou je het een en ander kunnen toelichten met eventueel screenshots? Aan de hand daarvan kunnen we ongetwijfeld het één en ander verduidelijken. Alvast bedankt.
Hoi,
je klikt wel op toon alles. zie de groene pijlen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.