1
Vraag
2
Reageer en help mee
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

widget kan niet worden weergegeven

robinjoo19_0-1651795240552.png

ik neem aan dat dit een fout/bug is geen idee of hier daadwerkelijk widgets horen te staan ofdat die nog komen en vandaar die tekst/meldingen die er staan

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@MR_CHIP 

Soms zijn er werkzaamheden aan het platform van Khoros en dan wil het wel eens gebeuren dat je Widget of andere dingen tijdelijk niet werken. Meestal met ververs pagina zou het dan weer goed moeten komen.

 

Houd het even in de gaten als dit te lang duurt, dan kunnen we dit doorgeven.

 

Ik heb zelfde probleem, ik kreeg te horen bij navraag dat het bekend is en er wordt aangewerkt.

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

@Dave! kan je ook wat op dit zeggen :

 

 

waarom zie ik geen vinkje meer achter de naam om aan te geven of die user zijn postcode + huisnummer heeft ingevuld als we dat kunnen zien scheelt het vragen om dat in te vullen 

robinjoo19_0-1651834522363.png

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ze zijn met de Community bezig om te kijken waar de problemen zitten met de traagheid, soms is de inlaad erg traag en ik denk dat er onderhoud wordt gedaan terwijl we wel de community kunnen benaderen. Maar alles in bekend. We wachten het rustig af.

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

@MR_CHIP Beide zaken hebben te maken gehad met dezelfde bug. Moderators zien achter het vinkje en in de widget met de foutmelding postcode en huisnummers. Deze data is natuurlijk zeer gevoelig. Er waren twijfels of deze wel goed genoeg afgeschermd waren en dus zijn deze meteen in de database gesloten voordat de componenten opnieuw geprogrammeerd waren. Inmiddels werkt alles weer. 

 

PS. Ik verplaats je topic naar Over de Community. Daar mag je bugs altijd openbaar melden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic